wat doe jij in de kerst vakantie ?

[b][i]hee x
Ik vier kerst altijd met mn ouders en mn tante. Dan gaan we gezellig gourmetten
Nu hebben we met een vriendengroep bedacht om daarmee ook iets te gaan vieren en dat word ook gourmetten. Dan wil ik nog iets met een vriendin gaan doen in de vakantie maar we weten niet wat. Hebben jullie ideën ? Ik hoor het graag !! :hugs:

x sanne [/i][/b]

hoe bedoel je ?

ja klopt, dit is mn eerste topic dus ik zat al even te zoeken hoe ik die andere moest verwijderen… hihi :wink:

Ga schaatsen :grin:

hahaha ik hoop dat er dan al ijs ligt !! anders maar even naar de schaatsbaan in leeuwarden :slightly_smiling_face: #frieslaaaand

Neejoh, Leeuwarden, dan naar Thialf natuurlijk!
Of samen met de trein naar Zoetermeer en een dagje indoor skiën/snowboarden. Je kan trouwens ook vrij goedkoop naar Winterberg (Duitsland) met de bus waar echt sneeuw ligt, maar ik weet niet hoeveel jullie willen uitgeven en hoe oud jullie zijn of dat mogelijk is. Het is wel cool natuurlijk.

De laatste vrijdag voor de vakantie waarschijnlijk met vriendinnen de stad in, die zaterdag de verjaardag van een vriendin en daarna stappen en bij een vriendin blijven slapen, die zondag komt een vriend van me hierheen en die blijft dan tot maandag slapen, dinsdag ga ik naar m’n opa en oma en blijf daar een paar dagen en vieren we daar kerst, daarna gaan we naar een vakantiehuisje aan zee om oud en nieuw te vieren, en dan vanaf donderdag 2 januari ben ik weer thuis en zie ik wel wat ik dan nog ga doen.
Al bijna helemaal vol gepland dus :’)

Studeren tot ik huil. Lang leven Vlaanderen…

Ik ga lekker op vakantie naar mijn familie in het buitenland. Het eerste weekend ga ik waarschijnlijk nog wat huiswerk doen thuis voordat ik ga en misschien spreek ik nog met iemand af.

Studeren… Studeren… En nog eens studeren :frowning_face:((

-

Op skivakantie in Frankrijk :upside_down_face:

Werken, werken, werken en studeren

studeren, winkelen en vervelen

Lekker eten, winkelen, kerstfilms kijken, spelletjes doen, kerstliedjes luisteren, koekjes bakken en nog veel meer. :santa:

dit ja :grinning:
en series kijken, m’n kamer schoonmaken+opruimen, in het bos wandelen, etc

Wintersportvakantie :flushed:

Studeren zodat ik voorloop en leren voor de maandag na de vakantie ennehm mijn zusje pesten en hopelijk nog wat winkelen.
En dan vervelen :’)

Niks.

Leren, werken, beetje winkelen, beetje chillen en dan is mijn vakantie wel weer voorbij :’)