-
-
Ik doe eigenlijk altijd nog eventjes na knuffelen, wat dus wel resulteert in een beetje vies bed (maar dat is het vaak toch al enigszins van de zweet en tijdens de seks…) en daarna wel nog naar de wc voor het slapen gaan om blaasontsteking te voorkomen.
Ik deed dit eerst altijd ook zo.
Alleen bij mijn huidige wannabe-boyfriend komt t er gewoon niet meteen uit. Als we s avonds seks hebben dan loopt het er pas s ochtends uit. Ongeveer een half uur als ik uit bed ben ofzo dus ik ga altijd rond dat tijdstip dan onder de douche staan. Maar ik vind het best wel heel vreemd dat ik dit alleen bij hem heb. Maar daardoor plas ik nu heel vaak niet meer na seks maar ik ben nog niet gestraft met een blaasontsteking.
Maar je kan ook eventueel naast het bed gastendoekjes leggen en die gewoon wassen daarna. Dat werkt prima.
Bedankt! Gastendoekjes zijn inderdaad een goed idee, dat zal ik eens opperen.
Mijn vriend en ik hebben allebei een wc-rol naast ons bed liggen. Ik pak na de seks altijd meteen een stukje wc-papier en houdt dat tussen mijn benen. Dan ren ik zo naar de wc om te plassen, haha.
wij leggen altijd na de seks even een handdoek onder me en dan knuffelen we nog even, na een tijdje ga ik dan wel naar de wc.
Mijn vriend komt altijd op mij of in mijn mond. Dus dan pakken we een handdoek/ik ga douchen, of ik slik het door.
Zijn condooms dan geen optie of…?
Ik ga eigenlijk nooit naar de wc, heel slecht, maar ik heb nog nooit een blaasontsteking oid gehad en doe het nu inmiddels al 6 jaar zo
Ik heb ook altijd een handdoek
ik snap echt nooit zo goed hoe mensen sperma kunnen inslikken… maargoed, ieder zijn smaak he
Er niet bij nadenken. Heb je het zelf geproefd dan dat je niet snapt hoe mensen kunnen slikken?
Ik ben suuper bang voor blaasontstekingen omdat ik t al een aantal keer gehad heb en het is super pijnlijk haha. Dusja, zodra hij klaar is ga ik naar de wc. Niet heel romantisch maar hij is dan toch te warm om te knuffelen, en zodra het bed dan weer schoon is gaan we alsnog knuffelen, dat is dan ook veel fijner.
Nou ik ga meestal gewoon plassen want ik heb drie keer een blaasonsteking gehad in anderhalf jaar (niet daardoor overigens) dus ik wil het sowieso zo goed mogelijk voorkomen, want my god dat doet echt pijn. En daarna kruip ik gewoon weer bij hem in bed. Ik had op het begin ook dat moodkiller gevoel maar we zijn er nu allebei zo aan gewend… Het maakt niet zoveel meer uit.
Nou ja andere mensen vinden het misschien niet vies?
Hij vind het fijn en ik vind t niet vies dus dan vind ik het geen probleem om te doen.
met een wc papiertje wegvegen en dan pas later na het knuffelen naar het toilet?
Ik veeg het af met wc-papier, er ligt een rol naast het bed. Soms ga ik 's ochtends plassen, maar meestal word ik 's nachts wel wakker om te plassen.
Ik ga altijd gelijk naar de wc en soms nog effe afspoelen onder de douche.
Ik heb naast/onder mijn bed papieren zakdoekjes of een wc rol of zoiets dergelijks liggen,
Na de seks doe ik een papiertje tussen mijn benen en blijf of nog even liggen of ga meteen naar de wc.
Gelukkig verplicht mijn vriend me ook een beetje omdat hij het vies vind, en het slecht is natuurlijk.
Af en toe slik ik het ook nog wel is haha