Wat doe jij? als...

je geen zin hebt om tegen mensen op msn te praten =P?

komt zo ineens in me op, k heb zo iemand op msn, die gaat de hele tijd praten,echt hele tijd!!, en hoe kortaf ik ook ga doen, blijft hele verhalen praten haha

wordje ook gestoord van =P

offline afwezig ect. gaan staan - blokkeren - niet terug praten

offline staan.

haha, ik doe doen of ik mn vader of moeder ben. :blush:

,Sorry …, Elles is al weg, ik ben haar vader.’’

xD

Aaaah… dat ken ik

Of ik zeg dat ik ga en blok hem/haar, of ik zeg gewoon; ‘Sorry hoor, maar ik ben echt heel druk bezig met iets, ik spreek je zo weer!’

Gewoon geen msn opstarten

Doen alsof diegene tegen een muur aan het lulle is :grinning_face_with_smiling_eyes:

blokkeren?

haha nja msn niet aanmelden is ookj nie leuk:P veel mensen zijn wel gezellig xD maar net doen alsof je er niet bent is wel lachen jah=P,

heb 1 keer heel iritant gedaan, telkens als persoon iets zij, ging k offline, kwam k weer, werd er weer wat gezegt, weer offline, kwam k weer online, ga k vet stom zeggen, ik praat niet tegen je, omdat ik daar geen zin in heb

wel heel eerlijk =P

En een beetje laf…

Eh ik zeg meestal tegen die persoon dat ik eventjes geen zin heb om te praten. Maar meestal heb ik die mensen ook niet in mn msnlijst staan.

negeren

Ik sta standaard offline totdat er iemand online is met wie ik wil praten, hehehe. En anders gewoon blokkeren.

gewoon blokkeren of verwijderen…? Ik heb alleen maar mensen die ik leuk vind en als ze dan praten als het zo uitkomt, dan is het ten eerste mn eigen schuld: moet ik maar niet online zijn. En ik kan het ook tegen ze zeggen: goh, ik ben even druk, ik praat zo met je.

Negeren / blokkeren / bezet of afwezig zetten

Doei ik moet gaan -blok-

Duidelijker gaan typen.
Met hoofdletters en punten.

• Blokkeren
  • Verwijderen
  • Msn niet aanzetten
  • Offline weergeven

Vraag beantwoord? :pensive: