Wat doe jij als...?(spel)

Oke het gaat dus zo de eerste zegt bijv. wat doe jij als jij geen wc papier meer hebt op de wc, zegt de ander bijv opstaan en pakken , verzin maar de gekste dingen
Wat doe jij als jij ongesteld bent op kamp(schoolreis)?

Gewoon maandverband gebruiken, en tampons als we zouden gaan zwemmen

Wat doe jij als je niet kan slapen?

De hele tijd mezelf zitten te irriteren omdat ik niet kan slapen.

Wat doe jij als op school (of ergens anders) aankomt en je bent helemaal doorweekt en je makeup is helemaal uitgelopen tot je kin?

Meteen naar de Wc rennen en proberen te fixen.

Wat doe jij als je een genant moment in de klas hebt?

uit de klas rennen , of meelachen :grinning:
wat doe jij al je broek tijdens een belangrijk gesprek scheurt?

zeggen dat ik even naar de wc moet (:
wat doe jij als je midden in de stad met heel veel mensen erbij tegen een paal aanloopt?

doen alsof er niets is gebeurt bij mij en de anderen zielig aankijken :stuck_out_tongue:
wat zou jij doen als je van de brug afspringt?

me voeten niet plat houden want dan klets het zo hard op het water, haha :grinning_face_with_smiling_eyes: .
wat zou je doen als je je vriendin met jou vriend zag zoenen?

gekwetst zijn, en waarschijnlijk ook heel boos.
wat zou je doen als je vriend het op valentijnsdag uitmaakte?

Als ik ook nog veel gevoelens voor hem had waarschijnlijk valentijnsdag hateen!!
Wat zou jij doen als jij tijdens een slaapfeestje voor paal gezet wordt?

uhm flauwe grapjees maken, gespreksonderwerp veranderen

wat doe je als iemand tijdens de pauze een pakje melk over je heen gooit en iedereen ziet het?

Aflikken :stuck_out_tongue: hahah meteen de wc in rennen
wat zou jij doen als al je haar op straat afvalt (en ja alles…)

Huilen, mijn moeder bellen en naar het ziekenhuis gaan.

Wat zou jij doen als je uitgenodigd wordt voor een feestje van iemand die je eigenlijk helemaal niet mag?

Hmm… Lichteraan hoe erg ik diegene niet mag, als het niet zo erg is, en iedereen die ik ken gaat, dan ga ik ook gewoon (:

Wat zou je doen als je nog maar een dag te leven had?

Met mijn vriend naar bed gaan (1e x), winkelen en dan al mijn geld uitgeven, iets van bungeejumpen en verder met mijn vriendinnen, familie en vriend bij elkaar zitten en samen kletsen en lachen.

Wat zou je doen als je ¤1000 zou winnen?

gillen

wat zou je doen als er nu ingebroken wordt in je huis?

De politie bellen of als ik iets geks mocht doen hun zelf ietss aandoen( is trouwens echt een keer gebeurt :stuck_out_tongue:)
wat zou jij doen als je alle leuke spullen in jou maat hebt gekocht( het waren de laatste in de winkel!!) maar het bleek dat je je pasje vergeten bent

vragen of de verkoopster het apart wil houden en als de klere (xD) naar huis gaan en mn pasje halen, teruggaan en het kopen
wat zou jij doen als je wakker wordt en je grote liefde staat naast je bed? inspiratieloos

Me gezicht onder mijn deken verstoppen :stuck_out_tongue:
Wat zou jij doen als er chocola met cola uit je bed komt ?(ins.loos:P)

Uhm… een mix ervan? Anders zou ik gauw even een paar emmers pakken om de chocolade erin op te vangen =P

Wat zou jij doen als… er een spin recht boven je gezicht hangt wanneer je wakker wordt?