Wat doe jij als je ziek bent?

vervelen
vervelen
vervelen
*zucht*.
wat is het leven toch zwaar als je ziek bent. Hoe komen jullie die dagen altijd door? :pensive:’.

Bedliggen, computeren, tv kijken, dvdtjes kijken …

Nou ik ben oook ziek, maar niet SUPERRRRRR erg dat je niks meer kan. :expressionless: .
Dan lig ik alleen op me bed, nu gaak film kijken, nagels lakken, voetenbad nemen etc. Lekker chillen dus :slightly_smiling_face:

slapen
tv kijken
fora volposten
tekenen
nog meer tv kijken

en wat doen jullie als jullie ziek zijn en echt helemaal nergens zin in hebben?
ik ben nu ook ziek dus ja :p. nja. ‘ziek’. kheb geen energie dus ik kan niet veel maar thuis iets ondernemen kan wel. alleen kheb echt helemaal nergens zin in :open_mouth:

Op de bank liggen
Tv kijken/Film kijken
8er de PC
Tekenen iets anders makkelijks pimpen?
Op de DS of gameboy iets?

Nou, verwen je zelf, voel je je in ieder geval een beetje beter :grinning:
Maskertje, nageltjes lakken, al die dingen waar je op die drukke dagen geen tijd voor hebt :stuck_out_tongue: bel anders je vriendinnen, lange gesprekken houden, ga foto’s maken van je zielige, zieke hoofd… xD Ga op internet gratis dingen bestellen, word je ook weer happy als je al die proefpakketjes ontvangt… :slightly_smiling_face:
en beterschap he :wink:

Tja… daarvoor zijn er nou grey’s anatomy dvd boxen xD

met de laptop voor de openhaard liggen en dan op het girlscene forum haha.

de hele dag zappelin kijken :grinning:
dat is so grappig om een x weer de teletubies/tweenies enso te sien :slightly_smiling_face:

Beterschap!

Nou, wat ik dan doe… niet veel eigenlijk :astonished:, ik lig meestal in bed, kijk wat tv, of kijk nog dvd’s, computer wat en ja, soms maskertje en al, uitgebreid bad, nagels lakken, lezen, foto’s bekijken, met vriendinnen kletsen die altýd op bezoek komen wanneer ik ziek ben (a), bellen met mijn vriendinnen/smsen, en ja, wat rondhangen.
& weetje, dan ben ik echt vreemd :astonished:, dan denk ik, was ik maar op school. Daar is het tenminste gezellig en al, en dan heb ik gewoon zin om naar school te gaan [als ik iets van 3dagen ziek ben geweest hè, niet naar 1 dag! :wink: ]
& als ik dan weer op school ben, dan denk ik van phoe, was ik maar lekker ziek! lekker in je bedje :wink: lekker relaxen

Nouja, in iedergeval nog een x BETERSCHAP! :slightly_smiling_face:

:kissing: Lieefs, michelle!

Ik was gister en vandaag ook ziek… echt saai x(

Maarja, vooral veel geslapen, tv gekeken, series op de computer gekeken, en nog meer geslapen…

tv kijkeee :slightly_smiling_face: maar dat is eigenlijk vreselijk saai…

tv kijken eten en slapen en dan uiteindelijk pc’en

Als ik door de week ziek ben, ga ik op msn (als er niemand op is). XD
Als ik in het weekend ziek ben, ga ik slapen… x)

teletubies en tellsel en al die andere kutprogrammas die overdag op tv zijn kijken…

meestal lig ik hele dag op bed te niksen.
dan pak ik de laptop erbij en ga ik ff computeren of
kijk ik een dvdtje of ik kijk gewoon tv

Ik ben vandaag ook ziek. Net nu het bij mij herftsvakantie is. Ik lig op de bank en ik verveel, verveel, verveel. Okay, ik computer nu :stuck_out_tongue:

Ik heb pfeifer. dus heb 8 weken thuis gezetten en mogt niet naar school.
Dus heb me ook veel verveelt.

meestal ga ik dan beetje tv kijken. computeren. veel kleding site’s bekijken. meerdere forums bij houden. tijdschriften lezen. ook een x weer de ouden! agenda pimpen. dingen doen met fotos. heb 3 paar schoennen gepimpt. Foto boeken van vroeger bekijken. boek lezen. koekjes bakken. maskertje. nagels lakkken. je kamer beetje leuk maken met dingejtes!

de dingen waar je anders geen tijd voor heb!

ik ben ook ziek, zo missleijk, en de hoofdpijn komt er ook al aan, heb het koud en warm tegelijk, heb ook nergens zin in.
verveel me dus ook.
ben een beetje op het forum aan het kijken enzo.
net ff the sims 2 gedaan maar daar heb ik geen zin meer in.
xx