Wat doe jij als je niet kunt slapen?

Zie titel ;d

Muziek luisteren, een boek/tijdschrift lezen, leren voor iets wat ik eigenlijk overdag moest leren of gewoon proberen te slapen xD

Op ebuddy op m’n ipod, en meestal val ik dan in slaap terwijl hij nog aanstaat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

smsen, of oude smsjes lezen, op mn ipod internetten, nadenken, kledingcombinaties bedenken enz.

Lezen.

Vroeger sloop ik dan altijd naar de badkamer en ging ik alle zafljes en crèmes die daar lagen op mijn gezicht smeren :'3
Even helemaal offtopic, maar oke.

Niks…

listeren meestal val ik dan inslaap en in me ipod de volgende dag leeg ( de batterij )

Meestal ga ik mijn inbox lezen. Soms staan er echt interessante dingen in :stuck_out_tongue:

Meestal ga ik rond 1uur naar bed en als ik dan niet kan slapen kijk ik comedy central, vind ik altijd wel grappig

Op mijn Blackberry internetten.

met mn itouch spelen xD , muziek luisteren, lezen of piekeren

slapen maar dan dat ik “aan” sta. Dus vanalles maar niet bepaald aanwezig

slapen maar dan dat ik “aan” sta. Dus vanalles maar niet bepaald aanwezig

Muziek luisteren.

Op m’n iPod kijken, in zo’n english chat gaan en onzin uitkramen. (in het nederlands, als ik melig ben)
Na een tijdje naar zo’n beeld getuurt te hebben krijg ik wel slaap.

Op mn mobiel internetten + muziek luisteren en meezingen.

hihi zelfde :grinning:… ojah en muziekluisteren op mii iPod.

Radio luisteren, boek/tijdschrift lezen of een spelletje op mijn mobiel spelen

Dan gebruik ik de zoekfunctie, en kom ik erachter dat er hier al tig topics over zijn.

Slotje

Wat bij mij erg helpt: het alfabet ‘tikken’ met mijn voeten
dus bijv: a rechts b links c beide etc. snap je? dan ben je daar druk mee bezig, lig je nergens anders meer over na te denken en val je zo in slaap.

en anders; lezen.