Wat doe jij als je niet kan slapen?

Halloooo iedereen, ik ben nu eens iemand die meestal 's avonds niet kan slapen ;o iemand tips? ^^

Even tv kijken of tijdschrift lezen, en dan weer proberen in slaap te komen. Als dat niet werkt kun je een banaan eten of melk drinken.

Zoiets?

oh, dat heb ik ook. dan ga ik lezen of spelletjes doen op mijn iphone.

-Spelletje doen op mijn telefoon.
-Mijn vriendje smse (niet dat hij terug smst)
-Dingen fantaseren

jhaa zoiets bedankt ! :grin: (iedereen)

Pfff ik ga meestal een boek lezen met een slechte lamp, en dan worden m’n ogen vanzelf moe :’)

een boek lezen, muziek luisteren, veel te actief zijn vlak voor ik moet slapen x]

Vroeger opstaan - ook al heb je dan maar 5 uur geslapen, dan wordt je diezelfde avond wel vroeg moe.
Veel bewegen overdag, misschien even een rondje lopen of oefeningen doen in de avond.

Lezen. schrijven. en gewoon ‘oke nu houd ik mn ogen dicht tot ik in slaap val’ doen, haha xD

lezen, fantaseren, muziek luisteren (:

melk met anijs!! echt een wonder middeltje probeer het maar eesn uit!

Muziek luisteren, oude smsjes terug lezen, vriendje opbellen, spelletjes spelen op telefoon of psp:P Kleding combinaties bedenken, boek lezen.
Eigelijk best veel, maar ik val moeilijk in slaap :stuck_out_tongue:

Van 100 tot 0 tellen (omgekeerd dus)! Wel in je hoofd en niet luidop.
Nu, als ik écht niet kan slapen neem ik 150, en ik raak bijna nooit tot 0 :wink:

Meestal ga ik eventjes lezen. En dan toch maar weer proberen te slapen.

ik schrijf dan altijd in mijn dagboek

's avonds sporten, dan voel je je heel goed, maar wel lekker moe, en dan slaap ik meestal best wel snel (A)

en verder slaapverwekkende muziek luisteren en niet denken: ik kan niet slapen, want dan wil het ook niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

smsen, muziek luisteren of tv kijken.

smsen :grin:

een verhaaltje in mijn hoofd verzinnen x]

Oja en friends kijken x]