Wat doe jij als je je vriendje mist?

Fulltime werken is ook een optie, voor het geval je echt niet zonder hem kunt leven ofzo:’)

mijn vriendje zit straks een half jaar ver weg op zee… hij doet scheepvaart en we kunnen dan helemaal niet bellen, smsen, internet etc! :frowning_face:

heel veel smsen.

Voorderest: boeken lezen, tekenen, muziek, feestjes. Tja gewoon wat je leuk vind.

huh hoezo niet ?
mn pa werkt ook op zee, en daar smsen we vaak wel gewoon mee…
heeft nie altijd even goed bereik maar toch…
zit toch niet constant op zee half jaar lang? gaat toch ook wel es aan wal enz

Ik heb geen vriendje maar ik zou gewooon andere dingen doen; met vriendinnen

Heel erg uitzien naar het moment dat we elkaar weer zien. Gelukkig heb ik hem nog niet echt lang hoeven missen…

Meestal niets. Soms stuur ik hem dan een smsje: ‘Hee, ik mis je.’
Of ik bel hem. Ik hou ontzettend veel van hem, maar missen doe ik hem eigenlijk nooit.

Mijn vriendje is vannacht op vakantie gegaan.
En net als hij terugkomt, ga ik op vakantie!
Ik mis 'm nu even heel erg, maar ik ga zelf ook gewoon leuke dingen doen en genieten van m’n vakantie! En af en toe een smsje sturen
=D

Hoelang zie jij hem niet dan? =o

slapen… ja ik weet het, het klinkt echt heel dood, maar dan ben je gewoon even weg en denk je niet aan hem… tenzij je over hem droomt… maar dromen herrinner je je meestal toch niet meer achteraf…

Dat klinkt wel heel depressief…
zie je hem zo weinig dan?

Ik heb een heeeel lief smsje van hem gehad, dus ik ben weer helemaal gelukkig. :blush:

Ik heb geen vriend
Maar ik neem aan dat als ik die wel zou hebben, ik niet veel anders zou doen als ik nu doe XD Best triest als je niks meer weet te doen als je vriend weg is

Smsen!

smsen, maar vooral muziek luisteren.

aawh ik ben blij voor je! =)

Met hem smsen/bellen
en gewoon afleiding, maar niet alles draait om hem :confused: (kom zeg)

Waarom denken heel veel mensen gelijk dat je geen leven hebt als je je vriendje mist? Ik ben hele dagen bezig verder, maar misschien dat iemand wat andere dingetjes wist om te doen. =]

ja ben ik eens met heartattxck, je denkt ook al ben je heel de dag bezig er toch heel de tijd aan. en als hij niks van zich laat horen is het ook best kut. ik word gek

Ahw, hoelang heb je al niks van hem gehoord?