Wat doe jij als je iemand mist?

Wat doe jij als je iemand mist?

○ Je vriendje
○ Je beste Vriend
○ Je beste Vriendin
○ Of gewoon iemand anders.

Dus vertel 't hier, om anderen advies te geven o.i.d
Wat doe jij zoal als je iemand mist?

Aan diegene vertellen dat ik hem/haar mis en dat we snel weer een keer moeten gaan afspreken of iets in die richting.

hmm, dat is inderdaad een goede.
maar als je hem niet kan spreken door een of andere reden? (:

Of als je vriendje op je werk is? Haha zoals de mijne nu. D:

Dit kan ik wel gebruiken.

ik oook, upje

ik zou ben & jerry ijs kopen :slightly_smiling_face:. Volgens mij helpt dat wel. Het is in iedergeval een excuus om ben & jerry ijs te eten =P.

Ik ga altijd lieve smsjes terug lezen :slightly_smiling_face: Maar soms ga ik um dan juist nog meer missen, maarja dan moet ik maar gewoon wachten totdie thuis is …

bezig zijn
werken ofzo of klusjes
muziek luisteren

blog

uppppp.
i need this.

afleiding zoeken

voor mij is afleiding heel moeilijk.
mijn beste maatje zie ik 3weken niet.
heeel misschien dat ik hem zaterdag heel even zie.
maar dat is niet zeker. maar ik ben elk weekend bij hun.
het zijn kennissen, en ja als hij dan zondagavond weg gaat,
want zijn ouders zijn gescheiden dan mis ik hem al.
omdat hij stiekem mijn crush is, en daarom met ALLES wat
ik doe, daarbij moet ik aan hem denken, hihi (A)

Ik mis bijna nooit iemand :"D

En anders gewoon missen, en niet veel poespas.

toen mijn vriendje 2 weken in lloret zat dacht ik dat ik dood zou gaan
maar ik moest heel veel werken en 's avonds heb ik een paar keer leuke dingen met vriendinnen gedaan, dat was erg fijn, zo dacht ik er wel minder aan.

ik lees wel lieve smsjes terug en stuur hem gewoon smsjes dat ik hem mis. En soms even bellen, alleen werd het bellen soms al gauw een uur of langer, beetje jammer van de rekening maar wel errrrrrug fijn

Als ik mijn vriend mis en het héél erg is, download ik een serie die ik nog niet heb en kijk ik alle seizoenen de hele dag en daarop volgende dagen. Dit keer was dat SATC :’) Of ik ga foto’s van ons bewerken die ooit genomen zijn, maar waar ik nooit echt veel aandacht aan besteed heb. Ik heb ook een logboek van school, waar ik ze daarna afprint en inplak en dingen bij schrijf ofzo.

Tijdens school lees ik heel vaak alle lieve smsjes terug, dat helpt echt.

ik lees heel vaak mijn smsjes terug van mn vriend, als ik hem mis.
gewoon even lezen waar we het toen over hadden.
of ik pak mn shirtje die op mn poef ligt die ik aanhad toen ik bij hem was en begin er aan te ruiken, vreemd genoeg ruik ik zijn geur zelfs op plekken zoals mn rug enzo :tipping_hand_man:

sigaretten opsteken, en gek genoeg niet zeggen dat ik diegene mis. want dan voel ik me een achterna loper. ik laat de persoon in kwestie altijd beginnen… //

Ik ook, haha :3

diegene vertellen dat ik hem/haar mis
en als ze niet bereikbaar zijn ofzo, dan schrijf ik altijd brieven of dingetjes die ik gewoon even aan die persoon kwijt wil. Ik hoef ze niet eens te versturen, maar gewoon het idee helpt (:

zielige liedjes opzetten en janken:) oh die tip van Ben & jerry’s is wel een goeie!