wat doe jij als je blut bent?

wat doe jij als je blut bent?

niks? :’)

Eigenlijk ben ik nooit blut, omdat ik zowat niks zelf koop als ik iets nodig heb.

Ik ben nooit blut, kan mn geld beheersen.

uuuhh niks ofzo?

ik ben nooit blut, ik wil nooit minder dan ¤100 op mn rekening :’)
dus ik zorg gewoon dat ik daarboven blijf hah.

Ehm, nuttige reacties??!! XD
Ik ga altijd al mn kleingeld van te voren ergens sparen, en als ik blut ben ga ik mijn pinpas gewoon thuislaten, kleingeld mee en daar een ijsje van kopen.
En verder gewoon gezellig hangen met vrienden, dat kost noppes :stuck_out_tongue:

Ik wacht dan tot ik weer geld heb

Dan kijk ik mn ouders lief aan

my too ^^ al denken mijn ouders van niet >_> vergeleken met een heeeeeeleboel mensen kan ik best goed met geld omgaan ^^

Ben nooit echt blut.
Aan het eind van de maand staat er geen geld meer op mijn rekening,
maar dan komt mijn nieuwe salaris al, en er gaat altijd de helft naar mijn spaarrekening.

Het is eigenlijk een kwestie van beheersen. Wat moeilijk is, maar dan geef ik vaak gewoon mijn pas aan mijn moeder, of ik zorg er voor dat alles naar mijn spaarrekening is, dan kan ik het er toch niet afhalen, althans, dat wil ik niet, want dat is voor mijn auto.:stuck_out_tongue:
De jaguar daarbij in gedachten helpt ook vaak, haha.

ik kan niet zonder geld
en ik ben altijd blut maar, kan gewoon niet stoppen met kopen…

maar gelukkig hebben we papa en mama nog…:angel:

eh dan koop ik niets?

blut zijn . :flushed:

hopen op geld.

Ben ik wel blut boeiend dan ga ik gewoon even niet de stad in haha.
of ik heb m’n spaarrekening nog achter de hand, waar ik nog eventueel in ‘belangrijke’ gevallen iets vanaf kan halen.
Maar 't komt niet zoveel voor, nu dan toevallig heb ik nog maar 20,- voor 2 weken maar dat komt omdat ik nu 5 inpl. van 4 weken moet wachten op salaris.

Ik ben noooooit blut, haha.