wat doe jij allemaal met je vriendinnnen?

hey,

de vraagt zegt het al.
als je met een vriendin of wat vriendinnen afspreekt wat doe
je dan allemaal?

Wsl ben ik dan buiten\stad\macdonalds. :")

Film/serie/tv/youtubefilmpjes kijken, beetje lambal computeren, iets bakken, Wii, Kinect, Nagels lakken, Sims, gewoon bij elkaar zitten en gezellig kletsen en luieren, meestal niet veel bijzonders :’).

Ik vatte die titel heel erg verkeerd op.
Verder: tja, ik denk gewoon een beetje de standaard dingen en de dingen die genoemd zijn. :slightly_smiling_face:

Computeren, ‘zingen’, foto’s maken en dan weer verwijderen omdat ze allemaal mislukt zijn, koken/bakken, eten kopen en ergens opeten, kletsen, lui doen, muziek luisteren.

Naar de stad, op de laptop, foto’s maken, kletsen, muziek luisteren, shoppen, eten, naar de bios, naar de appie, chillen met andere boysz&girls’

Films kijken/tv kijken/kletsen/melige dingen doen op de computer/huiswerk maken/hangen/buiten/chips eten…

Veel kletsen, in de stad chillen, shoppen, naar de bios, ergens wat eten en nog wel wat standaard dingen.

http://i845.photobucket.com/albums/ab12/ShalbririX/ForeverAlone.png

film kijken, wiien, kletsen, stad, buiten rondlopen, dingen bakken, in de achtertuin met een tent logeren, pizza maken, enz.

Stad, bios, naar buiten, eten maken, ergens wat eten, film kijken…

Chillen, eten, filmpje kijken, bios, shoppen, uitgaan, terrasje pakken, sporten, etcetc

ik ben buiten of bij iemand op de kamer :'D

Haha, I feel you.

Film/tv kijken, kletsen, computeren, op de playstation, wiien, naar de stad, koken, vooral eten (Mac, KFC, uiteten) ergens wat drinken, uitgaan, buiten hangen, doellos zijn, appie’en, winkelen, aan elkaars haar kloten, nagels doen, maf doen, etc. etc. etc.

Mijn vriendinnen gaan soms wel eens mee op familie bezoek naar bijvoorbeeld Duitsland.

Bijna alles dus.

Hele verhalen fantaseren over het privéleven van mensen die langs komen lopen en die we dus helemaal niet kennen xD

Wat ik me eigen nou al een tijdje afvraag, ben jij niet verhuisd naar Rusland?
Tenminste ik had zoiets meegekregen.

don’t blame me if I’m wrong.

Foto’s maken, gewoon kletsen, naar de stad en ga zo maar door

Koffie drinken in de stad, winkelen, films kijken, monopolyen, praten, chillen, muziek luisteren, uitgaan, stomme grappen en oneliners bedenken, thee drinken en tosties eten, sleepovers etc. Vanalles :grinning:

Niet verhuisd, ik ging op ‘familiebezoek’ in de vakantie.