Wat doe jij aan op je eerste schooldag?

helleuw,

Oké, de scholen zijn nog niet begonnen maar de eerste schooldag begint er al snel weer aan te komen. De vakantie gaat veel te snel :frowning_face:

Toch heb ik nog geen idee wat ik op de eerste school dag aan wil gaan doen. Misschien is het een idee dat we hier onze inspiratie kunnen delen over back to school outfits? Ik ben toch ook wel benieuwd wat jullie dragen op de eerste dag :grinning:.

Als dit topic al bestaat ofs mag ie verwijderd worden.

hier al een little bit inspi;

(hoop dat de foto’s niet te groot zijn ;3)

Hmm,
ik zou eerst naar het weer kijken

Ja, sowieso eerst naar het weer kijken inderdaad. Van dat eerste plaatje vind ik de meest rechtse van boven en de meest linkse van onder wel leuk, maar waarschijnlijk is het dan al wat koeler.

Gewoon wat ik dagelijks aan doe en dat hangt altijd van het weer af ja…

mmmm eerlijk gezegd vind ik het een beetje gek dat je daar nu al aan denkt en er al opzoek naar bent! Maar ik ga naar me examenjaar dus hoef niet echt indruk te maken

Kleren.

wow, verrassend zeg!

Wat is er zo bijzonder aan de eerste dag vergeleken met de rest:p?

Dit dus! :stuck_out_tongue:

Iets waar ik me goed in voel en dat lekker zit.

Dus eigenlijk zoals altijd.

Het liefste m’n pyjama :frowning_face:

Het maakt eigenlijk niet zo veel uit wat je aan hebt op je eerste schooldag, de enige persoon die het (eventueel) onthoud ben jijzelf dus trek gewoon iets aan waar je jezelf goed in voelt

Ik weet het niet, ik vind toch dat je op zich, de eerste dag wel een soort eerste indruk van jezelf laat zien aan je nieuwe klas en aan de school. :grinning:

Nou ik zal het taboe hier maar even verbreken. Ja ik trek ook mijn leukste kleren aan op de eerste schooldag en zit nu al uit te stippelen welke dat zijn. Maar goed, ik ga dan ook studeren en daar kent niemand je nog en dan is de eerste indruk wel het belangrijkste :slightly_smiling_face:

Gewoon, iets leuks. Ik zoek ook mijn kleren op zo’n dag wel wat zorgvuldiger uit hoor! Eerste indruk inderdaad he. Maar ik ben daar niet weken van te voren mee bezig.

Oh oke, ieder zn ding. Maar als je je overdrevener aankleedt dan normaal zal die eerste indruk niet veel uitmaken de rest van het jaar denk ik zo xD

Ik doe gewoon normale kleren aan die ik ook dagelijks aan doe. Niet iets speciaals ofzo want ik vind de eerste schooldag niet echt speciaal.

ik denk een witte peplum top met een spijkerbroek

Ik kijk eerst naar het weer en dan gewoon kleren waar ik me het prettigst in voel; dus wat ik normaal gesproken ook aan doe.