wat doe jij aan met nieuwjaar?

hoi,
zoals de titel al zegt
wat doe jij precies aan met oud en nieuw 2010/2011

M’n normale kleding, lekker iets warms omdat ik om 12 uur naar buiten sprint :’).

• Ja, ik vier het thuis bij m’n ouders en m’n vriendje.

lekker iets warm dikke kleding me kou kleumen
thuis

Mooi jurkje en misschien hakken, anders m’n lekker warme sleehak laarzen.
Beetje zoals vorig jaar.
M’n vriend houd me wel warm en anders de alcohol wel xD

Iets wat warm en chill is :slightly_smiling_face:

iets warms haha

weeet ik veel gewoon wat warms

Ik wil een grote gebreide trui/jurk met een dike maillot en pantoffel-schoenen [denk aan Uggs-look-a-likes ofzo :p]… Op en top comfortabel en niet al te beschamend als ik de buren feliciteerd. [Al ben ik gerust eens in pyama de straat op gegaan, incl. m’n vader z’n slippers van 6 maten groter :stuck_out_tongue:]

Ik blijf lekker thuis, dus waarschijnlijk me pyama, of iets lekker warms

Weet ik nog niet, dat duurt nog 29 dagen haha.

Waarschijnlijk blijf ik thuis dus doe ik iets gemakkelijks en warms aan, iets als een joggingbroek.

Kleding

oeh oeh oeh krijg met kerstmis een heel leuk jurkje dat ik superlang wilde hebben maar beetje duur was
is een wit gebreid jurkje, met wijde col & met noorse print
en dat met langere zwarte laarzen en een zwarte legging ofzo

iets warms met niet teveel poespas

Het is vandaag 1 december. Over 29 dagen is het dus 30 december xD

Ik heb echt nog geen idee. Misschien bij opa en oma, en dan lekker sjoelen en tv-programma’s kijken. Inclusief warme chocolademelk, passoa-jus of bailey’s.
Als het echt koud is buiten hoef ik niet zo nodig uit :slightly_smiling_face:

Dus gewoon: Lekker warm jurkje, maillot, pantoffels o.i.d.

I don’t knowww. Ik wil iets warms aan maar wel van katoen (ben een beetje geschrokken door ‘Op blote voeten’ van maren Stoffels). Maar het moet wel schattig zijn. (=

Een broek of een legging. Ik ben altijd bang dat er buiten een vuurpijl o.i.d. onder mijn jurk of rok vliegt.

aaaah, daar was ik vandaag nog over aan het nadenken.
nog geeeeen idee. :cold_sweat:

Daar denk ik nu nog niet over na (laat staan over kerst)…

Waarom maken jullie je daar druk om? Ik doe de dikste Abercrombie trui die ik heb aan, met een thermolegging, daaroverheen een spijkerbroek, geitenwollensokken (ja echt) UGG’s, dikke winterjas, sjaal, muts en leren handschoenen. (En ik weet zeker dat ik het dan nog steeds koud heb) En zelfs als ik me nog bedenk om uit te gaan ga ik echt nooit een jurkje of hakken aan doen. Weet je hoe hard het gaat vriezen? (Maar hopelijk loop in dan in me bikini op een heerlijk warm oord, maybe, maybe)