Wat doe jij aan met Koninginnedag?

Volgende week is het koninginnedag, en ik heb er ontzettend veel zin in.
Alleen is het probleem dat ik nog niet weet wat ik aanmoet…
Rood-wit-blauw of oranje? Broekje of rokje? Accesoires of all orange?
Vertel wat jullie aandoen!

gewoon normale kleding… ga echt niet special kleding kopen voor 1 dag :stuck_out_tongue:

ik doe een oranje topje aan.
Verder nog ff kijken misschien ook een oranje haarband en oranje armbandjes ofzo.

Maar k heb niet echt speciale koninginnedag kleding zoals nu met only van ik hou van holland of geef mij maurits maar :face_with_raised_eyebrow: wtf waarom maurits?! :stuck_out_tongue:
Mijn oranje shirtjes kan ik met alles aan, het wk koninginnedag en ook als gewoon.

hangt van het weer af.
een spijkerbroek(je) met een rood/blauw/wit shirtje en een blauw/rood vestje als het afkoelt, en oranje nagellak :stuck_out_tongue:
Of miss een donkerblauw 5 euro rokje en dan verder hetzelfde.

Dit topic was er al, maar ik heb geen zin om het op te gaan zoeken. Ik ga als heks.

Ik heb nog een oranje hempje met een ketting erop getekend van het WK, dus die doe ik nu mooi weer aan. Ik koop niet elke keer wat nieuws.

Ik weet niet, bij de Only had je leuke oranje hemdjes met iets roodwitblauws erop dus misschien zoiets? En ik denk gewoon een kort broekje als dat kan met het weer :’). En roodwitblauwe nagellak.

Ik ga gewoon in mijn kast op zoek naar rood/wit/blauw/oranje kleding, maar ik ga me ook weer niet helemaal uitdossen.
Ooh en ik heb een jip en janneke oranje shirt van het wk dus misschien kan ik die aan + oranje nagellak.

Oké sorry, die kon ik niet vinden!

'mijn wedstrijdkleren ( paardrijden ) heb namelijk een springwedstrijd :grinning: , lekker warm met blousje en rijjasje en bodyprotector XD ,

Ligt aan het weer man… al heb ik wel een te coole Hello Kitty shirt en die ELLE panty gescoord! Maar die panty heb ik nog niet gepast, denk niet dat die gaat passen eigenlijk
Oja en oranje nagellak :’)

mijn mooie action polo XD moet helaas werken

Ah blouse :metal:
Die is toevallig wel blauw met een heel klein beetje rood en wit.

in zwart-wit, ik moet ook werken.

we hebben hier geen koninginnendag in belgië :stuck_out_tongue:

Hmm ik weet dus ook niet wat ik aan moet!

Niets bijzonders.

Ik hoop naar Amsterdam te gaan, en als het lekker weer is doe ik misschien koraal/oranjekleurige hoog tailleshorts aan met een wit hempje en sandaaltjes. Of misschien koop ik een speciaal hempje ofzo, of spreek ik met vriendinnen kleding af.

Niets bijzonders, alleen een kroontje of zoiets doms :3

ik denk dat het niet zo handig is om sandaaltjes aan te doen met koninginnedag, je kan beter dichte schoenen aan doen :wink: