Wat doe jij aan met je diplomauitreiking?

Hoi meiden! Allereerst voor iedereen die net als ik geslaagd is: gefeliciteerd :grinning: Nu komt natuurlijk de diplomauitreiking eraan, bij mij is dit 2 juli dus ik heb nog ruim 2 weken de tijd om te bedenken wat ik aan moet, ik heb namelijk geen flauw idee. Aan de ene kant vind ik het altijd wel leuk om met speciale gelegenheden ook een iets specialere outfit aan te doen, maar tegelijkertijd ben ik ook bang om te overdressed aan te komen. Dus bij deze de vraag: wat doe jij aan? :slightly_smiling_face:

Ik doe een leuk jurkje aan met daaronder een zwarte panty en hakken. Verder draag ik ook nog een jasje.

Ik had 2 jaar gelden een leuk zwart rokje aan met een print, een roze hempje en zwarte pumps. Alleen was het bij ons in de zaal super, maar dan ook superheet! Resultaat: iedereen had erge zweetplekken op de foto’s waar je je handen aan het schudden bent met je mentor of iets. :stuck_out_tongue: Dus als het heel warm wordt zal ik als ik jou was iets aantrekken waar je niet zo gauw zweetplekken ziet.

Eerst m’n her knallen, dan kijken op vakantie (ik ga vrijwel meteen na m’n herexamen er vandoor xD), en anders pak ik een van de zovele jurkjes."
Hoe koud het ook wordt, ik ga met blote benen naar m’n uitreiking, ik ben dan lekker bruin haha.

Als het zo’n weer blijft als nu, doe ik denk ik een koraalblauw jurkje aan met een zwarte panty en zwarte hakken :wink:

daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht eigenlijk. ik denk gewoon een jurkje.

Vorig jaar was het bij mij de heetste dag in het jaar ofzo… ik was van plan om zown leuk cocktail jurkje aan te doen aangezien iedereen voor net ging. Uiteindelijk werd het maar gewoon een ander blauw jurkje van katoenen stof want ik ging dooood in mn andere jurk ik stond er even mee buiten want ik dacht dat het wel mee zou vallen… niet dus! Wel kwam iedereen in het net.
3 jaar geleden was het ooook al zo heet! Toen had ik een leuk topje aan op een spijkerbroek. De meeste hadden gewoon iets moois aan maar niet te overdreven meeste hadden wel spijkerbroeken aan.
3 jaar daarvoor had ik een spijkerbroek en ook gewoon een mooi topje toen was het niet zo heet. Iedereen had gewoon iets nets aan maar niet heel chiq ofzo.

http://oi50.tinypic.com/b5icqp.jpg

Ik doe dit aan, een asymmetrisch jurkje met sleehakken. Ik doe om het jurkje wel een zwart riempje om een beetje figuur te geven. En een zwart tasje en gouden sieraden waarschijnlijk.

Oh en blote benen en blote armen. Want het is binnen, dus ik neem aan dat het niet zo koud is. En als ik een jasje er over heen doe lijkt het weer op zo’n alledaagse outfit.

Thanks! :grinning:

Mijn diploma-uitreiking is op de 28ste. Ik heb geen idee, ik denk een strakke broek (ik draag nóóit rokjes of jurkjes, dus lijkt het me raar om het dan wél te dragen) met een leuk truitje/topje. En dan een beetje foundation en lipgloss, maar daar gaat het hier niet om natuurlijk. :slightly_smiling_face: