wat doe je ná de 'first date'?

SOOOO Hello (: (titel klopt half xD)

Ik heb een tijdje geleden een leuke jongen ontmoet, daarna hebben we op hyves wat gepraat en toen op msn. Na een tijdje vroeg ik hem of hij een keer wat wilde gaan doen, en dat wilde hij wel en hij reageerde heel enthousiast, dus nou, dat ging best goed.
Hij zei alleen (achteraf) dat ik wel wat stil was (ik vond juist dat het enorm meeviel voor mijn doen xD). Sinds dien heb ik hem alleen nog gesproken op msn (evenveel als voordat we afspraken :]), en ik heb hem nog een keer gezien met uitgaan, en toen hebben we wat gepraat enzo maar ik moest al heel snel weg anders zou ik mijn trein missen.

Ok mijn vraag is dus… zal ik nog een keer vragen of hij wat wil gaan doen? (dit keer in een wat meer privé setting :3) want ik vind hem echt heel leuk :relieved:
Maar hij is best gesloten dus ik weet niet zo goed wat hij van mij vind… soms lijkt het wel of hij me wel ziet zitten, maar andere keren juist totáál niet.

Sowieso weet ik niet zo goed hoe ik het moet aanpakken met een gesloten (en redelijk verlegen) jongen…

ik spreek hem alleen op msn omdat hij niet in dezelfde stad woont >_<

Gewoon vragen!
En ik denk dat je in andere topics genoeg ideeën kunt vinden :’)
Good luck!

Ik zou het vragen, of af wachten tot hij het vraagt, want als hij het vraagt dan vind hij jou misschien ook wel een beetje leuk, maar aangezien hij een beetje verlegen zal het misschien niet zo snel (durven) vragen.

net zoals hier boven,
gewoon vragen!
Je kunt er niks mee verliezen
dus ik zou er echt voor gaan! :slightly_smiling_face:

idd, gewoon vragen! jammer als het niet zo is, maar als het wel zo is loop je een vette kans mis als je het niet vraagt toch :grinning:

Niet geschoten is altijd mis! :grinning:

Ik wilde 't vandaag vragen… maar hij klonk al niet zo vrolijk, dus ik heb een tijdje met m gepraat, en het komt erop neer dat zijn ex een nieuwe vriend heeft.
En van hoe ik het hoor is hij nog láng niet over haar heen >_< dus voorlopig wacht ik er mee denk ik :c

Anders doe je gewoon gezellige dingen met hem, niet per se hoe verliefde stelletjes het doen zodat ie zijn ex misschien wel sneller vergeet?

Oke ik heb t gevraagd en hij zei
“Ja lijkt me leuk ^^ moeten we wel ff kijken wat we gaan doen dan haha =]”

nouja goed antwoord denk ik toch? xD
maar hij slaapt nu dusja :'3