Wat doe je met je verjaardag voor vriendinnen?

Wat doen jullie als julllie een verjaardag houden voor je vriendinnen?

Ik hou niet echt verjaardag voor vriendinnen.
Maar ik trakteer ze op een ijsje in de stad ofzo.

Gourmetten, filmpje kijken, gezellig kletsen en heel raar gaan dansen haha (x
Ik wou dat ik in de zomer jarig was, dan kon ik buiten een high tea houden of gaan picknicken.

koken, gezellig kletsen en daarna naar de stad!

taart eten, heel veel kletsen, film kijken en heel veel gekke foto’s maken! (:

Op mijn feestje gingen we kaarten en jenga doen x]

Ik vier het altijd samen met nog een vriendin (die is op dezelfde dag jarig als ik). Dan kiest zij twee mensen uit en ik twee mensen die we meewillen, en dan gaan we een dag met zn zessen (op onze kosten, we hebben een abbo, mag je twee mensen voor de helft meenemen haha) naar de efteling :grin:

Dan 's avonds cadeauuuuutjes, friet eten en film kijken ofzo

Meestal gewoon gezellig een film kijken, op de wii, gourmetten, spelletjes oid. Maar er is ook een jongen bij altijd, dus we gaan nooit meisjemeisje dingen doen, en ik hou daar zelf ook niet zo van. Ik heb ook een keer een huifkartoch gedaan.

Meestal gewoon taart eten, gezellige foto’s maken, wii-en, kletsen etc.

Gewoon kletsen, film kijken, samen eten van dat soort dingen. Niet te moeilijk, met vriendinnen is het ook gezellig als je het gewoon simpel houdt toch =)

ik was gister jarig, en toen heb ik overdag gewoon vriendinnen uitgenodigd waarmee ik muffins en brownies ben gaan maken. En beetje kletsen enzo en eten.
Toen 's avonds paar mensen uitgenodigd om in te drinken en daarna op stap (:

maar als je vriendinnen uitnodigt hoef je nie eens iets te doen ofzo, is toch altijd wel gezellig!

Eten, kletsen , ergens iets drinken, film kijken enzo :slightly_smiling_face: