Wat doe je als je vriendje er is

hey.
ik had een vraagje want ik word namelijk nu al gek van mijn vriendje.
heb pas een paar maanden!
als ik namelijk alleen met m ben dn is hij heel lief en alles maar het enige wat hij dan wilt is zoenen en zo… en ik weet niet wat ik anders moet doen maar het word zo standaard !
en als ik met andere mensen ben dan maakt hij me een soort van belachelijk en doet ie alsof ik gewoon een vriendin van m ben, maar hij wilt dan eigenlijk ook het liefst de heletijd zoenen en zo, maar dat vind ik echt asociaal als je met andere mensen bent dus dat gebeurd (gelukkig) ook niet

maar wat kan ik met m doen als hij bij mij thuis is (of ik bij hem). tv is geen optie want dat eindigd (of begint eigelijk al) met zoenen…

hm, dit klinkt sowieso niet echt als een gezonde relatie…maargoed, waar bemoei ik me mee.
je kan natuurlijk gaan schaatsen, playstationnen (xboxen, wat dan ook), iets bakken/koken, de hond uitlaten als je die hebt, bios, naar het bos, gewoon bordspelletje…zoiets?

Maak hem gewoon goed duidelijk dat je dat niet leuk vind als hij je de hele tijd zoent en vastpakt. er zijn zoveel dingen om te doen ga wandele same in het bos als dat in de buurt is of anders gewoon door de wijk , stad in gaan leuk wat drinken of eten samen, filmss kijken, bioscoopje , games spelen of gewoon leuk prate met elkaar

(zien jullie elkaar teveel ofzo?..)

Ik zou daar niet gek van worden, in tegen deel ( :

anyway:
Ga wat leuks doen. De meiden hier boven me hebben al genoeg tips gegeven (:

Klinkt idd niet zo gezond. Maar hebben jullie eigenlijk wel goede gesprekken? Want als wij elkaar zien is het eigenlijk ook altijd hetzelfde met zoenen enzo maar de gesprekken die we hebben maken het juist leuk. Je kan idd eens proberen om iets anders te doen of mss zien jullie elkaar te veel.

Als ik bij vrienden ben dan is mijn vriendje ook méér een deel van de vriendengroep dan mijn vriendje op dat moment. Omdat je idd niet zo klef moet zijn waar vrienden bij zijn. Maar je zegt dat hij jou als een gewone vriendin behandelt en tegelijkertijd is hij te klef? Dat klopt niet echt. Wanneer hij jou volkomen negeert in groep, dan heb je pas een probleem :slightly_smiling_face:

Seriously?

‘Ik word nu al gek van mijn vriendje!’

Waarom is hij dan nog je vriendje? :’’’’)

als ik heel eerlijk bent zou ik het uitmaken, je zegt zelf al dat hij asociaal is.
maar ook in een relatie moet je praten en niet alleen zoenen.
je kan veel beter verdienen!

uitmaken hij is je niet waard man.

als wij ons vervelen gaan wij altijd koken haha dan lee rik hem lekker eten maken,
of we gaan brownies maken of taart , en dan lekker op eten ( Je bent zeker 2 uur kwijt haha )

Ik werd ook gek van me vriendje omdat ik em te veel zag, maar ook omdat ik em nog niet goed genoeg kende. Hoe lang ken je hem voordat jullie iets kregen? Dat kan al gauw zorgen voor routine, omdat je niet weer hoe op elkaar moet reageren. En die tijd ga je dan opvullen met naja, in jou geval saai geworden dingen. Probeer eens iets leuks. Wij spelen altijd spelletjes om de tijd te doden, is hartstikke leuk. En indd, brownies maken is ook heel erg leuk.

Erover praten!
Zeg dat er andere dingen zijn die jij belangrijker vindt in een relatie, en dat zoenen iets is voor speciale momenten en niet om constant te doen!

hij ligt nu te pitten
& ik zit op mijn laptop xd

Ik vind zoenen niet iets voor speciale momenten hoor.

gewoon kletsen, samen computeren. blabla?

& hy ligt nog steeeeeeeeds te pitten & ik verveel me kapot.

alles hierboven en op de wii (koop er een :-)…) dat is altijd lachen. Klink mij ook niet echt leuk als hij tegenover iedereen doet alsof jij een vriendin bent maar verder niets.

Ga op z’n hoofd zitten
(:

Jaa dat had ik graag gedaan. of even op het bed springen ofzo
maar ik denk dat hij dan boos word xD

Doe maar :stuck_out_tongue:
ghehe dan is ie wel wakker, of kruip er naast :slightly_smiling_face:
als mijn vriend slaapt, ga ik altijd hem zoenen ect. en dan word ie weer wakker

( :

Haah, nee moet maar niet. hij ziet er zo schattig uit als ie slaapt!
Maar hij heeft zijn 4 verstands kiezen er in 1 keer laten uittrekken dus heeft medicijnen waarvan hij moet slapen & hij heeft veel pijn dus dat vind ik zielig.
hij ziet er wel uit als een hamster nu XD