Wat doe je als je met je vriend bent?

Vertel eens, wat jullie zoal samen doen met…

Eten. Spelen. Films kijken. Lachen. Stoeien. Kietelen. Romantisch doen. :’)

Maken jullie soms uitstapjes?

Series kijken, films kijken, gamen, koken, eten, slapen, knuffelen en dergelijke.
Soms gaan we ook een beetje winkelen samen.

Maken? :’)
Ja, we gaan naar heel veel leuke plekjes.

haha, dankjewel voor de info hé
Want ik wil nog zoveel dingen doen met hem, maar na een tijd weet ik niet echt wat :frowning_face:

Tijd genoeg toch? Als je nu al alles met hem doet is het later niet meer leuk :stuck_out_tongue: .

Schattig!
Hoelang zijn jullie al samen?

Das wel waar maarja, als we elke week hetzelfde doen is het ook niet meer leuk hé :d
maarja, ik geniet wel van elk moment met hém…

Wandelen met de hond, films/series kijken, koken, slapen, knuffelen, elkaar masseren, samen lezen, computeren, weekendjes weg, naar de bioscoop, naar de dierentuin, dagjes shoppen in een andere stad, naar vrienden, samen oppassen, gamen, stoeien en zo nog wel heel veel meer. Maar wij hebben een lange-afstandsrelatie, dus wij zijn vaak heel het weekend samen. Dus dan wil je af en toe ook even je eigen ding doen.

Nee klopt ja!
Waar liggen jou interesses in dan ?

Allemaal heel tof! Is het niet rot om zo ver van elkaar te wonen? Want stel je kan een weekendje niet, dan heb je hem wel al lang niet gezien enzo hé? Of hoe lossen jullie dit dan op?

We gaan meestal naar Antwerpen, naar de winkels en daar iets eten, in de winter blijven we meestal thuis en kijken we wat tv of gaan we hier in onze stad eens naar de winkels… Hier iets gaan eten… Maar we zien elkaar elke dag, we zitten samen op school dus in de week zitten we gewoon thuis bij mij of bij hem… Meestal gaan we ook wel eens buiten…
Ik eet graag ijsjes, eens bowlen, cinema, gewoon thuis liggen ns…

Ah oké !
Ja, mijn vriend woont 35 km van mij vandaan dus ik zie hem niet elke dag waardoor wij liever tegen elkaar aanzitten en een filmpje kijken met een pizzatje erbij dan echt gaan bowlen of zo.

Wat erg, ik zou hem echt hard missen, maar als je hem dan ziet in de liefde groter hé!

Natuurlijk is het wel eens rot en vervelend, maar wij zijn het nu al meer dan een jaar gewend (zolang zie ik hem alweer, ik ken hem namelijk al van vroeger). Het is ergens juist heel fijn, doordeweeks kan ik mij richten op school, vriendinnen en werken en in het weekend is hij bij mij. En hij werkt toch doordeweeks in de avond, dus dan zou ik hem na school toch niet kunnen zien. Het werkt zo voor ons heel fijn en het gaat heel erg goed.

Wij plannen het zo dat wij elkaar altijd in het weekend zien. Ik mag namelijk maar een nacht in de week bij hem slapen, dus als ik dan een feestje op bv. vrijdag heb, ga ik zaterdag naar hem toe en als ik zaterdag een feest heb ga ik vrijdag naar hem toe. En hij mag bij mij gewoon het hele weekend slapen, dus dan gaan we gewoon samen naar feesten van mijn vrienden en andersom ook als wij bij hem zijn.

Haha nou zo erg is het niet hoor. Ik zie hem om de 2 dagen :stuck_out_tongue: .
Ja, inderdaad (:
Maar misschien dat jullie een keer naar de kermis/pretpark kunnen? Altijd leuk toch!

Eten koken, bakken, tv kijken, naar de bios, uit eten, weekendjes weg, dagjes weg.

Ik kijk meestal op vakantieveilingen :slightly_smiling_face:. We zijn al een dagje naar de Apenheul geweest wat écht superleuk was.

eten, slapen, bankhangen, gek doen, romantisch doen, dagjes uit, winkelen, koken, eigenlijk doen we vrijwel alles samen sinds we samenwonen, haha.

In december zijn we 4 jaar bij elkaar, en dan gaan we een weekendje hotel doen :grinning: Nog geen idee waar naartoe hoor, haha.

Uhm: Samen een spelletje spelen, een film kijken, boodschappen doen en vervolgens koken voor ons en de rest van de familie, wandeling langs het water of door het bos, discussies voeren (in positieve zin), rollebollen, enz. :wink:

We zijn ook samen al eens naar pretparken geweest, en een vakantiepark. Of dierentuinen, want daar ben ik dol op.