Wat doe je als je je depri voelt?

Dus de vraag, wat doe je als je depressief of gewoon triestig voelt?
Ik bvb bak graag dingen om mijn hoofd een beetje te verstrooien. Dus als mijn familie mij een beetje sad ziet, hebben ze al en idee dat we in de avond wafels, pannenkoeken of koekjes zullen hebben :slightly_smiling_face: En LOL, ja, in de keuken is het nog altijd een puure mess sinds ik vandaag nog wafels gebakt heb (:

ALs k me erg depri voel blijf ik gewoon in bed liggen, dan weten me ouders al genoeg… En storen ze me ook maar niet.

Ik ga meestal hardlopen, maakt je hoofd weer even leeg…
En als het heel erg is gewoon even op bed gaan liggen en mezelf heel erg zielig vinden.

in een hoekje zitten en wachten tot het over is

Ik schrijf het soms op in een dagboek als ik ergens mee zit.
Maar dat is gelukkig niet zo vaak ;]

Ik schrijf het op, ga hele harde muziek luisteren of als het echt erg is ff een rondje lopen/rennen.

depri muziek luisteren :stuck_out_tongue:
en verder heb ik nergens zin in dan

heele dag in me bed blijven liggen en bijna niks eten.

Naar muziek luisteren die me blij maakt

Op bed liggen en muziek luisteren.

HEEL HARD depri muziek luisteren!!

hele grappige filmpies kijken helpt altijd een bakje popcorn frisdrank en movie kijken:D
voorkeuren: mr. bean :upside_down_face: en andere comedy filmms , wild child is erg leuk en grappig norbit ook te vveel om op te noemen xD

Ik ben het gelukkig zowat nooit maar als ik me ook maar een beetje kut voel ga ik iets lekkers eten, muziek luisteren, tv kijken, grappige filmpjes kijken, in dagboek schrijven, naar de lucht kijken,msnnen. Naja weetniet, ben opzich best wel snel opgevrolijkt.

muziek luisteren

ah dat is een van de situaties die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden.

• muziek luisteren
  • fietsen naar plaatsen waar ik normaal niet zo gauw kom omdat ik nooit zin heb om ver te fietsen xD
  • veel eten like chips, koekjes, snoep wat ik dan ook maar kan vinden. en avondeten eet ik niks. En als de kast leeg is en ik ‘s avonds niks eet, weten mijn ouders genoeg haha :’)
  • en het belangrijkste; schrijven. ik schrijf het altijd van me af.

Lekker een film kijken of een leuk (nieuw) blad kopen en lezen.
En veel chocola en andere ongezonde dingen eten :stuck_out_tongue:

naar buiten, keiharde muziek, in bedliggen, het op mensen afreageren, met dingen gooien, heel veel schelden.

en nu voel ik me dus ook heel erg depri ;\

Het afreageren op iedereen om me heen ^^’
En verder harde muziek opzetten en op m’n bed gaan liggen.

Mijn vriendin smsen, en KEIHARD Keane of Within Temptation opzetten en meezingen totdat ik mij beter voel.