Wat doe je als je een spin ziet ?

[b]Titel zegt al genoeg…

Wat doe je als je een spin ziet ?[/b]

:cowboy_hat_face:

Ik vraag mijn ouders om het weg te halen.
Ja, ik ben bang voor spinnetjes (’:

oeh, ik begin te shaken, te hyperventileren, en ik word superbang.

kortom : dikke trauma’s :expressionless:

niks, tenzij hij op me zit, dan gaat ie weg

Ik ga soms helemaal staan trappelen ;p zo in de lucht springen enzo.
Maar dan moet het wel een enge zijn. Ik had laatst zo’n één met dikke fatsige poten, en hele dikke buik, ieeeeeeelgh.

ik ga gillen. :’)

ik word super angstig,
hou hem de hele tijd in de gaten.
als ik op de wc of in de douche ben stop ik meteen en roep mn moeder.
en als het kan ren ik meteen weg.
ben zooooo bang dan.

Haha, er zat een keer een spin op mij. Ik begon helemaal te flippen en te springen er kwam zelfs kwijl uit mijn mond (fijn detail). En mijn vriendinnen me keihard uitlachen en niet de spin er af halen. :’]

Gillen, wegrennen, stofzuiger pakken, aan m’n moeder overhandigen, moeder zuigt de spin op, nog een uur lang om me heen kijken of er nog ergens een spin zit en de stofzuiger de komende 2 dagen niet durven te gebruiken en 2 nachten niet goed kunnen slapen, omdat ik het licht niet uit durf te doen omdat ik bang ben dat er dan een spin is… dit thuis, ergens anders gewoon hard gillend wegrennen!
Ja, ik heb een beetje een fobie… :stuck_out_tongue:

Ik zeg tegen me vriend dat ie per direct weggehaald dient te worden haha

In slowmotion weglopen (Echt, ik weet ook niet waarom), en dan mijn moeder roepen.

Ja dat is voor altijd in mijn geheugen gegrift :'D Hilarisch was dat.

ligt eraan…als het zo een vieze dikke harige spin is ga ik gillen en moet iie accuur weg ook als die gaat lopen ofzo…maar als het een langpoot ofzo is en die in de woonkamer zit vind ik het niet erg ze mogen alleen niet in mijn slaapkamer komen…

en me vriend heeft een werk bus en dan zitten wel eens spinnen in:Sen die zitten echt altijd bij mij en dan word ik helemaal gek en dan denkt me vriend altijd dat er iets gebeurd dus die schrikt zich dood onder het rijden haha:Pkut spinnen!

1. Gillen
  2. Rennen
  3. Naar m’n vader toe en zeggen dat hij hem ONMIDDELIJK weg moet halen.

Oja en nog wat leuks. De stofzuiger heeft geen zin hé mensen. Uiteindelijk kruipt hij er uit (jaja, daddy told me. Daarom pakt hij ze met een papiertje)
Dus dan weet je dat (:

zelfs door er hier zo over te praten heb ik het gevoel dat er overal om me heen spinnen zitten, en word ik helemaal kriebelig, en wil ik opstaan en wegrennen ( dat doe ik natuurlijk niet:P)

niks…

Ik laat um gewoon verder zn gang gaan. Ben te lui om 'm weg te halen. (:

Als het een grote spin is onder een potje en naar buiten, kleintjes mogen blijven x]
eten ze lekker de muggen op, hoop ik.
nee, mijn kamer zit niet onder de spinnen, geen paniek.

whaha, wy hebben een kirby
en die vermaalt dus al het afval wat er in komt.
dus die spin is helemaal kapot gehakt in onze stofzuiger :tipping_hand_man:

Oh en één uitzondering, heb één keer een spin in huis gehad die niet onder een glaasje paste :face_with_raised_eyebrow: Die mocht papa uiteindelijk weghalen :roll_eyes:
echt. GROOT. :frowning_face: