Wat doe je als hij je niet (meer) leuk vind?

[i]Vrijdagavond heb ik met hem gezoend.
Ik weet dat het te snel was aangezien ik hem niet zo goed ken.
Maar ik had wat drank op en hij ook, het was gezellig en het voelde goed.
Hij deed ookecht leuk enzo.

Zaterdagmiddag kreeg ik nog een smsje met of ik er die zaterdagavond weer was. En dat ie me graag wou zien.
Ik was er die zaterdagavond en hij ook. Maar hij gaf me amper aandacht. Hij dronk ook echt zoveel dat ie gewoon ‘bezopen’ was, zelfs zijn vrienden zeiden dat er nu gewoon niet mee te praten viel.
Leuk is dat. Hij deed ook echt lullig naar mij toe; ‘Ja ik ben echt niet verliefd op je ofzeu’ En dan een schouderklopje en hard lachen.
Toen k beledigd deed, zei ie: ‘Is een grapje, is een grapje’.

Ik heb ook echt niets meer van hem gehoord. Geen berichtje of wat ook.
Ik heb al een paar keer gedacht van: ik stuur wat, maar aan de andere kant denk ik: bekijk het.

Maar het is zo’n rotgevoel als dit ineens allemaal voorbij is.
Ik snap er ook echt niks van, vrijdagavond was het echt leuk en dat vond hij dan toch ook anders stuur je toch niet zo’n berichtje de volgende dag ?

Wat denken jullie…[/i]

Afwachten.

Ik denk niet dat hij echt iets meer wil van je dan die avond.

Oke… Echt jammer. Stom van me ook.

Tja, je kunt er niet zoveel aan veranderen…

Nee. Ik weet het. Zal ik iets sturen met vragen of hij soms spijt heeft?
Of is negeren beter?

Absoluut negeren. Hij is die aandacht niet waard en je maakt het alleen maar vervelender voor jezelf.
Als hij echt spijt was, toonde hij het zelf wel? Maar waarschijnlijk snapt hij zelfs dat niet.

je hebt maar 1 avond met hem gezoend. Rustig aan? :stuck_out_tongue:

@ Eevha; Ja mijn verstand zegt ook negeren. Maar mijn gevoel wil wel een reactie of iig teken van leven van hem. Op deze manier kan ik er moeilijk mee omgaan :s
@ inspiratieloos2; we hadden voor die avond al goed contact
.

Natuurlijk is het moeilijk, maar zeg nou zelf, hij is gewoon niet genoeg geïnteresseerd in je anders deed hij heus wel moeite. Je moet niet sjorren aan een dood paard.

Ik zou er niet meer achteraan gaan. Als hij spijt heeft dan moet hij dat maar uit zichzelf laten merken. Ik denk eerlijk gezegd dat de kans klein is dat hij dat doet want uit je verhaal blijkt dat jij niet echt belangrijk voor hem bent, anders had hij niet zoveel gezopen.

als niet meer reageert zegt al genoeg hij heeft er geen zin in contact