Wat doe je aan naar Snowworld?

Ik ga vanavond naar snowworld zoetermeer. mijn vriend gaat mij snowboarden leren en ik zit te twijfelen of ik een jas moet aandoen of een trui? Ik ga heel veel vallen in het begin natuurlijk dus is een trui wel verstandig? mijn voorkeur gaat er naar uit namelijk maar ik vraag me af of hij nat gaat worden

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Een jas én een trui

Ja! Ik ging naar Snowworld in Landgraaf en het is gewoon -5 daar dus kleed je WARM aan!

oke thanks. word toch een jas dus!

HANDSCHOENEN.

Ik zou voor een jas én een trui gaan! 't is daar echt koud hoor :grinning:

Ik vond het juist wel meevallen met hoe koud het daar is, wel gewoon een dikke trui met een shirt eronder maar (dikke) jas vind ik nooit nodig. En handschoenen idd maar niet te dikke.

haha is goed! ik heb al een muts en handschoenen ook. Ik twijfelde alleen dus tussen een trui en een jas. Misschien is het vallen ook zachter :expressionless: pff ik schijt hem nu al

Hmm, fleece trui is wel lekker…

hihih ik woon in zoetermeer!
nog nooit van mn leven in snowworld geweest tho dus ik kan je niets adviseren, veel plezier vanavond!

ik heb toch altijd genoeg aan een dikke trui, maar als je gaat vallen is een jas waarschijnlijk wel fijner!

Ik heb ALTIJD een trui en jas aan met skien. Sommigen hebben alleen een dikke trui met thermo-ondergoed aan, maar ik heb het dan veel te koud. Het is daar in die sneeuwhal ook hartstikke koud, want anders smelt de sneeuw natuurlijk. En ik hoop dat je een skibroek hebt?

En je gaat echt heeeeeeeeel veel vallen in het begin. Dus een trui wordt nat, en dat zit echt niet lekker, je raakt onderkoeld enzo. niet prettig.
Ik ben trouwens wel jaloers op jou, want je woont bij een skihal in de buurt. Hier zit helemaal niks, ze waren het wel van plan maar het was te duur. Veel plezier vanavond!

haha dankje! ik woon in den helder dus ik moet zeker 2,5 uur reizen met snowboard en boots enzo haha! Ik heb er gewoon een dagje voor uit getrokken. Heb wel ov dus dat scheelt weer. Ik heb wel een goeie broek!

Ik vond het daar trouwens niet zo koud, alleen mn handen bevroren. Voor de rest was ik gewoon in mn trui, en die was niet echt heel dik ofzo.
Als je bezig bent krijg je het vanzelf wel weer warm. :slightly_smiling_face:

Ik doe daar gewoon mijn wintersportspullen aan :slightly_smiling_face: