Wat doe je aan naar een grote fuif en hoe trek je zijn aandacht ?

Hey ik ben een meisje van 15 ik ben wel al naar kleine fuiven geweest enzo en dat vind ik leuk maar ik ga volgende week naar een echt grote maar nu is mijn vraag : wat doe je aan? Ze zeggn dat je je mooiste schoenen niet mag aandoen enzo en bv gewoon een topje en een broek maar ik vind dit niet zo speciaal en blijkbaar zweet je ook superveel en ik wil zeker geen bier over mijn mooie kleren krijgen ! Dus nu mijn vraag wat doe ik aan ? En hoe maak ik die leuke jongen ( die ik al redelijk goed ken en waar ik veel mee chat) duidelijk dat ik hem echt leuk vind , moet ik hem kussen ? Help mij xxxx

Ik zou iets aandoen wat lekker zit en waar je je makkelijk in kan bewegen, maar dan een net iets meer speciaal topje bijvoorbeeld?

Je moet hem niet kussen, je mag hem kussen. Maar ik zou gewoon het moment afwachten. Gezellig gaan kletsen en dansen met hem en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt. :slightly_smiling_face:

Ik draag altijd een simpel jurkje met mijn all stars omdat het gevaar van glas in je voeten hier nog al hoog ligt, of gewoon een jeans met een topje. Alles kan weer in de was dus dat bier wat je waarschijnlijk toch wel over je heen krijgt gaat er gewoon weer uit.

Zoals SimpleGirl zegt, je MOET niet je MAG. Push hem voor al ook niet en kijk wat er gaat gebeuren als jullie aan het dansen of praten zijn.

Een wit t-shirt met vanboven een beetje kant is geen goede keuze eker ?

^ Waarom niet? Ik vind dat leuk staan :slightly_smiling_face:
Je moet aandoen wat jij mooi vindt en waar jij je lekker in voelt.

Doe iets aan dat:

-fijn zit
-niet erg is als er bier overheen komt
-iets met zakken, (bijv. spijkerbroek) is erg handig, of zorg voor een clutch zodat je wel je spullen kwijt kan
-wat jij mooi vind
-waar jij je helemaal fabulous in voelt want dan straal je dat uit.

Verder doe ik altijd allstars aan, want die kun je gewoon weer in de was doen. Andere schoenen waarvan t niet erg is als ze vies worden zijn natuurlijk ook prima! Neem een jas mee waarvan het niet heel erg is als ie gestolen wordt. (een zogenaamde ‘‘stapjas’’) Neem genoeg geld mee, kauwgom of smint, legetimatie, sleutels etc… Doe goede deo op, een lekker geurtje en wat sieraden erbij aan voor de finishing touch…

AND YOU WILL SHINE :wink:

Zeker een broek met zakken idd. Voor je sleutels en telefoon. Voor de rest iets gemakkelijks. Je kunt wel een geweldige leren broek aantrekken die super staat, maar wanneer je je dan amper kunt bewegen en stil langs de muur staat is het ook zonde. Bovendien denk ik niet dat het veel mensen opvalt wanneer je niet perdect gekleed naar een feest gaat.

En bier over je kleren? Ga gewoon niet dichtbij mensen staan op momenten dat ze bier vast hebben. Ben ik overigens wel benieuwd waar je heen gaat, want op plekken waar ze alcohol schenken kom jij niet binnen met je 15 jaar.

Dan ben jij niet overal wezen stappen :wink: btw kan het ook gewoon een feestje zijn voor iemand zn verjaardag ofzo

Trek iets aan waar jij je lekker in voelt en vooral goede schoenen. Kan soms voorkomen dat er glas op de grond ligt en je wil je niet zeer doen neem ik aan. Probeer een beetje met hem te lachen en het gesprek komt vanzelf. Ik leer altijd mensen kennen als er bijvoorbeeld iets grappigs oid gebeurd en daarna raak je aan de praat. Maar heb vooral veel lol en je niet zoveel gaan focussen op hem, komt allemaal vanzelf :slightly_smiling_face: