Wat doe je aan met dit weerrrrr?

Het is warm, maar niet ultramegawarm… en 's ochtends is het nog best fris…
wat doe jij aan? ik heb geen flauw idee, dus vandaar dit topic :slightly_smiling_face:

broeklegging, wit hempje errop een blauw los vallend ding met korte mauwen en sandalen.
smorgens nog wel een jas erover heen.
succes, hahah.

ook een broeklegging met een lang shirt met korte mouwen ( mijn schouders zijn verbrand ) en een nep-leren jasje.
Maar ik lijd meestal in de ochtend een beetje kou, vind ik beter dan dat ik me dood zweet in de middag :stuck_out_tongue:

Ik wilde eigenlijk een grijs rokje aandoen, een zwart topje en een suède-achtig kort jasje… maar gezien het weer moet ik misschien toch maar een jeans aan doen :’)

strapless jumpsuitje van h&m met zwarte driekwart legging eronder.

ik heb een jurkje met een panty, en gewoon dichte schoentjes. en nog een vestje eroverheen. het ziet er nu nog grauw uit maar het zou heerlijk weer worden vandaag dus ik gok het er maar op!

Spijkerbroek en shirt lange mouwen en vans,het is hier bewolkt en heb het koud xD

Ik verwissel gewoon van kleden als ik ga zonnen :’)
Maar goed, ik hoef dan ook niet naar school toe ofzo.

wow lekker! ik moet zo weg en ik zit tot 5 uur op school… dus ben ergens na 6 uur thuis en dan zit zonnen er denk ik niet meer in. ;p

Moah, het is vanwege examens, dus zo heel lekker is dat niet xD (al ben ik al wel lekker bruin aan het worden)

oh dat had ik vorig jaar ook, toen was het echt superheet en kon ik heerlijk in de tuin gaan leren! maar dan ben je wel sneller afgeleid. xD
maarja succes!

Ik wilde vanmorgen mijn naveltruitje aandoen naar school, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan
maar als het over paar weken weer zo warm is, ga ik dat zeker doen!

Broeklegging.
Gewoon sneakers.
een roze shirtje met een vest met korte mouwen er over heen =]

Spijkerbroek,
Tuniekje

Ik heb hetzelfde als miiamore :wink:

vanmorgen ging ik naar school met een lange skinny, lila shirtje met linnen colbert met driekwartmouwen en enkellaarsjes, nu heb ik een kort broekje en een shirt met bikini eronder, haha

Ik heb vandaag: schoentjes, shortje met scheuren, wit korte mouwen shirt, lange ketting met spiegeltje (allemaal van de h&m) een dunne zwarte panty, een rood dun riempje in het shortje en rode oorbellen. En wat armbanden. :grin:

• jegging
  • grijs basic lang shirtje
  • wit losvallend hempje erover
  • hele dunne cardigan met opgestroopte mouwen
  • birckenstocks

maar dat was tot 12, want heb net gym gehad en nu zit ik in:

• 3kwart joggingbroek
  • hempje

en ga zo uit eten & naar mary poppins en wat ik dan aan ga doen, geen idee!

jegging?
als ik een jegging aan zou doen zou mijn hele kont vastkleven aan dat ding, dat is veel te warm!

ik ;

• donkerblauw hempje
  • zwarte harembroek
  • lichtblauw vestje
  • blote voeten. :tipping_hand_man:

t-shirt en een witte broek, of rokje met legging en open schoentjes

dan doe je toch gewoon een panty erbij :stuck_out_tongue: