Wat doe ik met mijn liefdes verdriet?

Ik heb een tijdje geleden meegedaan met een uitwisseling. Ik heb daar een meisje ontmoet en wij werkte gewoon. Er is niks gebeurd, maar toen ik achteraf vroeg of ze hetzelfde voelde was dat wel zo, dus toen gingen we voor een tijdje veel appen.
Op kerstavond hadden we het er over gehad en besloten dat long distance te moeilijk zou zijn. Ik heb gezegd dat ik niet meer met haar wil appen zolang ik nog gevoelens voor haar heb.

Ik zit nu met een berg liefdes verdriet. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt en ik weet niet wat ik er nu mee moet.
Als ze enige tips heb, laat me het alsjeblieft weten.

Ooh, zo lastig altijd. Ten eerste, het gaat over. Ja, liefdesverdriet blijft even pijn doen, dat kun je niet meteen wegnemen.

Probeer in de tussentijd andere dingen te doen. Sporten, lezen, alles om je af te lijden. Succes! Het komt wel goed.

1 like

Pijnlijk, veel sterkte! Ik ben bang dat afleiding en tijd het enige is wat helpt. Pak een hobby op, spreek oude vrienden weer en laat jezelf huilen. Onthoud dat het goed komt!

1 like

Heyy meid,
Dit had ik een tijdje geleden ook gehad. Het heeft idd heel veel tijd nodig. Ik had er echt een half jaar last van omdat ik het niet los liet. Of bijna een jaar zelfs. Huil het ook uit, ga sporten dat helpt. En probeer idd afleiding te zoeken. Spreek met vrienden af. Ga veel aan school zitten. Kijk leuke serie van knappe acteurs/actrice en probeer meer aan die te denken dan aan je crush. En probeer op dit moment niet aan je crush te denken . Ook geen foto’s of wat dan ook zoeken. Later kan dat weer maar dan ga je op dit moment diegene alleen maar meer missen. En ook goed nadenken van wat wil ik. Er komen echt altijd andere op je pad.
Wat mij het meest heeft geholpen is om dingen te gaan ondernemen. En daar heb ik een nieuwe jongen ontmoet haha en daardoor is het liefdesverdriet eigenlijk gelijk weg gegaan.

Dus ja . Huil het uit, zoek veel afleiding en onderneem dingen.
En het is niet erg dat het nu veel pijn doet.
Succes meid!!