Hey girlscene,
Op dit moment is girlscene mijn uitstortplaats geworden… dus sorry dat ik zoveel topics open…
M’n leven was weer een beetje “stabiel” 2 maanden geleden… maar is nu weer een en al chaos. Ik ben een moeilijk meisje, dat weet ik heel goed. Mijn leven bestond tot mijn 12de uit mishandeling en pesterijen op school én thuis. Het was heel normaal voor mij des tijds. Toen mijn vader overleed op m’n 12de en ik van de basisschool afging stopte dat. Ik was zo… verward dat ik besloot tot ca mijn 14de zo weinig mogelijk te zeggen en mijn mond te houden. Op mijn 14de moest ik mijn mond wel open gaan doen, want mijn moeder kreeg kanker en ik stond er alleen voor met mijn broertje.
Nu heb ik wel vriendinnen gehad, maar na een tijdje verwatert het. Ik vertel nooit over mijn verleden, omdat het de meeste mensen gewoon afschrikt en het met zich veel emoties meebrengt. Maar op dit moment zijn al mijn “Vrienden” weggelopen. Mijn beste vriend heeft een vriendinnetje gekregen en steekt daar veel tijd in, héél veel tijd… en praat over niks anders meer dan zichzelf en haar. Mijn vroegere beste vriendin deed precies hetzelfde en heeft nu 2 jaar een vriend en ziet niemand anders meer staan behalve haar vriend. Een goede vriendin van me heeft me ineens een soort van “gedumpt” ik had ooit 1.5 jaar geleden ruzie met dr, omdat ik wat stoms had gedaan, daar had k zo’n spijt van en we hadden t goed gemaakt. Nu ik van de middelbare af ben negeert ze mn smsjes of doet kortaf en nodigt me niet uit voor haar verjaardag of iets dergelijks. Terwijl ze 2 weken voor haar verjaardag wel bij me aan kwam kloppen toen ze niet de laatste trein naar huis wou nemen bij het uitgaan en bij mij logeren… Deze vrienden weten allemaal van mijn verleden en lopen weg…
Ik doe iets fout met vrienden maken… En ik zoek eigenlijk tips en tricks… En misschien een vriendin voor leuk contact op girlscene =)