Wat doe ik fout? (crazy color haarverf)

Sinds ik in klas 1 zit verf ik mijn haar. Op dit moment heb ik dip dye in blond. Mijn vriendin had de onderkant van haar haar leuke kleurtjes geverft en ik wou dat ook dus ging ik naar de winkel en kocht ik voor 5 euro zo’n flesje in de kleur. Candy floss. Toen ik het er uit ging wassen en daarna droogmaakte zag ik niks dus toen wachte ik tot het droog was. Maar toen het droog was zag ik nogsteeds niks.
Mijn vraag is wat ik fout heb gedaan. Ik heb veel filmpjes gekeken en naar mijn vriendin geluisterd maar toch ging het fout. Is er iemand die me tips kan geven?
Het heet: crazy color candy floss nummer 65

Je haar is dus blond? Hoe blond? Is het licht genoeg, dat je de verf kunt zien? Anders moet je het ontkleuren. Ik heb verder niet van die verf gehoord en weet er niets van af. Heb je de verf gebruikt, zoals het hoort?

Heel vreemd, ik zou het niet weten. Door de waterstofperoxide hoort de kleur in je haar te gaan… Heb je het lang genoeg laten intrekken?

Hoelang heeft het erin gezeten?

Wil je een felle kleur in je haar en is het niet blond, dan blondeer je eerst je haar. Was de blondeer goed uit en maak het haar handdoek droog. Neem dan de Crazy Color kleur die je wenst en smeer de blonde plukken goed in zodat het goed in het haar zuigt. Daarna laat je het 15 tot 20 minuten intrekken. Spoel het daarna goed uit en was het met een zachte shampoo (neem geen anti-roos shampoo, deze is te scherp). De kleuring blijft wel tot 4 weken zitten. * Gebruik geen waterstofperoxide.

Geen waterstofperoxide dus? Misschien dat het daardoor jouw haar niet pakt? Ik weet niet waarop deze verf dan werkt? Misschien is jouw haar te stroef door alle kleuringen voorheen en pakt het daardoor niet?

De eigen haarkleur bepaalt het eindresultaat. De kleuring komt het beste tot zijn recht op een lichte haarkleur. Dus een blondering of blondeerwassing kan nodig zijn. Het is een milde kleuring die verder geen extra verzorging nodig heeft. Alle kleuren zijn onderling te mengen.

Dus het kan zo zijn dat je haar te donker is, of je hebt het verkeerd gebruikt. En anders weet ik niet waarop de verf werkt (blijkbaar niet op waterstofperoxide) misschien dat het je haar daardoor niet pakt?!

Ik had precies hetzelfde. Ik heb donkerbruin haar waarop de kleur violet niet tet zien was. Ik heb het 3 keer over gedaan maar toen werd het zwart/groen. Ik ben hiermee naar de kapper gegaan en die hebben het aan de onderkant blond gemaakt ben er heel blij mee.
Tip: als crazy colour niet pakt niet te vaak opnieuw doen!

Algemene haarverftopic!