Wat denkt hij?

Gisteravond was ik bij een jongen, hij is echt heel leuk! Ik was alleen zo zenuwachtig dat ik niks te vertellen had. Volgens mij vond hij het echt saai! Hij was degene die het gesprek op gang probeerde te houden…

Aan het einde hebben we gezoend, echt wel bijna 2 uur, misschien wel 3! ;o Hij werd best wel, hoe moet je dat zeggen, ‘opgewonden’(?). Had ik moeten stoppen?
Nu denk ik namelijk bij mezelf wat een stom kind ik ben. Dat was echt niet wat ik wilde, maar hij zoent zo lekker en ik vond het helemaal niet erg, omdat ik toch niks te vertellen had…
Ik hoop alleen niet dat hij denkt dat ik zo makkelijk ben of dat het te snel gaat voor hem. Ik heb pas 2 keer eerder met hem afgesproken. Toen zoenden we trouwens ook best lang!

Maar ik vind hem echt heel leuk en ik wil niet dat dit ook fout gaat! Want ik heb heel vaak bij jongens dat ik ze ‘aan het lijntje’ houd, omdat ik het allemaal niet precies weet enzo… Maar dat doe ik niet met opzet! Altijd als er iets leuks gebeurt in mijn leven verpest ik het zelf!

Ik heb nog geen smsje van hem gehad. Ik wil hem er wel een sturen, maar dadelijk vindt hij me toch niet leuk! Ik zou trouwens niet weten wat!
Eigenlijk ben ik gewoon bang om hem onder ogen te komen.

Ik weet niet wat hij van mij vindt! Ik weet ook niet wat hij met al die andere meisjes heeft gedaan. Wat moet ik doen? Ik wil zo graag dat hij mij leuk vind! Ga ik trouwens te snel voor hem? Ik zou het zo graag willen weten!
Help? Xxx

Omdat hij z’n best deed tijdens de date , zou jij nu eigenlijk 't initiatief moeten nemen. Stuur hem een smsje dat je het leuk vond maar mss kan je ook even vermelden dat je een klein beetje verlegen was, en vraag of hij zin heeft om nog iets leuks te doen samen. :slightly_smiling_face: Wees niet onzeker, daten is altijd een risico nemen maar leer hem gewoon eerst kennen en kijk dan wat er van komt. En zoenen op de eerste date is zo erg niet, soms kan je dat gewoon niet laten :wink: .

Nou als jullie alleen maar zoenen en verder niet veel praten…denk ik dat ie alleen wilt afspreken om te zoenen…
Sorry

Ben het helemaal eens met Bootlegs. Stuur hem een smsje en vraag of hij nog wat leuks wil doen. Toon initiatief! Hij vind je heus geen ‘stom kind’, want je heb al 2 keer eerder met hem afgesproken.

Idd, ik zou gewoon zelf initiatief nemen en hem een smsje sturen:) Je moet er niet vanuit gaan dat hij je toch niet leuk vind.

Ik had vroeger altijd het probleem met jongens dat ik niks durfde te zeggen en dat het daarom altijd veel te snel op zoenen uitliep:P Miss moet je eens afspreken ergens anders (stad ofzo), of wat leuks doen! Eerste keer is dat wel ongemakkelijk miss, maar je gaat veel sneller praten na een paar keer:P want je moet wel en je bent iets leuks aan het doen(A) Dat werkte voor mij beter. Succes!

Oké, volgende keer ga ik gewoon veel meer praten! Maar wat moet ik nu dan precies sturen? Dat ik het leuk/gezellig vond? Mag ik ook al meteen zeggen dat ik hem leuk vind? Of is dat weer zo overhaast?
Maar gisteren zei hij ook dat hij mij heel leuk vond en dat hebben we al wel een paar keer eerder tegen elkaar gezegd…

Ik zou gewoon smsen dat je het leuk vond en vragen of hij misschien zin heeft om nog een keer wat af te spreken. Ik zou zelf nog niet zeggen dat je hem leuk vind.

Je hoeft niet meteen te smsen dat je hem leuk vind, maar als je dat al toch eerder tegen elkaar hebt gezegd… waarom niet?
Wees open: Sms hem dat je het heel leuk vond gister, dat je wel verlegen bent(mocht je met hem doorgaan, dit gaat uiteindelijk over! zelfs bij mij en ik was echt een verlegen kip op het begin) en dat je hem heel lief/leuk vond gister!

Gewoon doen en op verzenden drukken, hij vindt het waarschijnlijk héél erg leuk als je hem uberhaupt al een sms stuurt!:smiley:

Kom ik dan niet te opdringerig over? Aan de andere kant wil ik ook dat hij weet dat ik hem leuk vind!

Ik zou vanavond een smsje sturen met iets van: “ik vond het gezellig gisteren. heb je zin om van de week wat te gaan drinken? xx” & dan afwachten wat 'ie zegt! maar ik denk niet dat ie je een ‘stom kind’ vindt hoor, anders zou 'ie niet zo lang met je gezoend hebben! =)

Ik heb al een smsje terug! =) Hij vond het ook heel gezellig! En hij vroeg of ik nog last had gekregen van de appel (ik ben daar allergisch voor en we hadden een salade gegeten met appel erin)
Ik vind het echt lief dat hij dat onthouden had
Misschien heb ik me wel druk lopen maken om niks, maar toch bedankt voor alle reacties! <3
Morgen als ik hem op school zie dan kan ik er zeker voor zorgen dat hij me leuk vind, omdat ik dan veel meer durf te zeggen! hihi