Wat denken jullie..?

Hee meiden !
Ik had op onze schoolkrant site voor de grap een berichtje geplaatst…
Wij hebben jaarlijks met valentijn zo’n soort dating programma, dan moet je je match zoeken… en als je hem of haar niet gevonden had… kon je een berichtje plaatsen. Ik had het volgende geschreven:

Ik deed niet mee, maar wie der een date met mij wilt, mag zich altijd melden hoor! Hahahahaha.

Gewoon voor de grap… maar der kwam reactie op…
Nou is mijn vraag: denken jullie dat het serieus is? En vinden jullie dat ik ernaar moet vragen bij hem: bijvoorbeeld: heb jij dat bericht nou echt geplaatst? (verder niks zeggen.) of moet ik het anders aanpakken?

Hij schreef het volgende:
Hoi Vivian ik zie je elke dag en ik zou heel graag een dat met je willen. Maar ik durf niet naar je toe te komen. Ik zit altijd in het atheneum domein. Schatje mag ik je foto?? Me naam begint met R en eindigt op ik… Zie ik je snel? Morgen in keuzeles?? groetjes Rik (en der stond nog een achternaam achter…)

Why not?

Hij zegt ‘schatje’ :nauseated_face:

Die regel: Schatje, mag ik je foto.
Behoorlijk fout…
Maar je kan het gewoon aan hem vragen, zegtie dat het een grap was/niet serieus dan maak je er ook een grapje van ofzo ;’]
Anders zul je het nooit weten.

Dus, denk je dan dat het serieus is… of juist niet? Ik denk daardoor juist van niet… al kan het ook een grapje zijn, want zo’n grappenmaker is hij volgens mij wel.

Of het nou serieus is of niet, iemand die al meteen begint met schatje moet je vermijden :'3

Ik zou er zelf niet op in gaan.

chatje, mag ik je foto klinkt zo fout.
je kan altijd nog erop reageren en uitzoeken wat hij nou echt van je wil

Is die jongen erg populair en besteedt hij weinig aandacht aan je? Dan denk ik dat het een (gemeen) grapje is.
Als hij idd wel verlegen is, zit de kans er wel in, maar ik zou afknappen op dat berichtje van hem.

Ik vind het eerlijk gezegd lastig om in te schatten hoe hij is, want ik ken hem wel, maar praat niet echt veel met hem ofzo, het is meer gewoon hoi enzo… hij is niet echt populair volgens mij… maar ook niet echt verlegen denk ik… Ik ewet het niet, ik vind het wel een grappig berichtje, daar knap ik niet echt op af hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Het zou ook gewoon een berichtje van heel iemand anders kunnen zijn, die gewoon de naam van iemand anders onder heeft gezet als grap. Ik weet het niet hoor, als je echt iemand leuk vind zet je niet zo’n berichtje met ‘Schatje mag ik je foto’.

nee serieus dat is een grap xd

Je kan anders ook gewoon een beetje lacherig zeggen: was dat berichtje van jou?
als het wel serieus is, is het we echt ongelofelijk grappig hahaa.

Hahaha, dat vind ik echt droog.
Geen idee of het serieus is, het lijkt me van niet. Misschien een x een droge opmerking tegen hem maken, zie je vanzelf wel aan zijn reactie hoe hij dat berichtje bedoelde.

Haha, bedankt voor jullie reacties =)
Hij is wel een humoristisch typetje volgens mij… dus zou best kunnen dat het serieus is maar dat hij grappig over wilde komen, haha… ik zal het eens vragen op school haha!

Haha je kan er zeker niet op reageren? Anders zou je kunnen vragen of hij naar jou toe komt ergens in de aula oid.

Jawel, ik zou weer een reactie terug kunnen plaatsen op de schoolsite, maar zie hem ook maandag op school weer…

Weet je al wie het is dan? (Sorry als dit al ergens in het topic staat :’) )

Dit staat nog niet ergens op dit topic haha, dat was ik der vergeten bij te zette! :wink:
Maar weet wel wie het is… hij zit een klas hoger als mij… maar met zijn klasgenoten ga ik wel vaak om :stuck_out_tongue:

ik zou het negeren,

schatje mag ik je foto?

Pardon?