Wat denken jullie?

ik heb dringend jullie hulp nodig!!
ik weet niet zeker of ik verliefd ben of niet. sinds kort heb ik een hele lieve vriend, maar toch loop ik met twijfels rond.
vlinders in mijn buik heb ik niet, geen knikkende knieën, niks.
wel denk ik heel vaak aan hem, mis ik hem als hij er niet is, en vind ik hem zeer aantrekkelijk.
ik geef erg veel om hem, meer dan ik op het moment om een ander geef. als we zoenen, is er echter geen vuurwerk.
ik ben een keer écht verliefd geweest (is uiteindelijk niets geworden), dus weet hoe het voelt.
sindsdien ben ik altijd bang geweest nooit meer iets voor een ander te gaan voelen (ik ben niet heel erg gekwetst ofzo, tussen toen en nu zit een aantal jaar waarin mijn vertrouwen in mensen flink is geschaadt).
en terecht, want ook al vind ik mijn vriend superleuk, ik merk duidelijk dat hij een soort verliefdheidsgevoelenss voor mij heeft die ik mis.
ik wil daarentegen wel graag dicht bij hem zijn, en zou niet zonder hem kunnen.
denken jullie dat onze relatie kan werken? kan het zijn dat later mijn gevoelens sterker worden?
zelf denk ik namelijk dat de aard van mijn probleem een gebrek aan het mezelf open durven te stellen is.

als het er niet is dan is het er niet,je kan moeilijk net het er wel is.
ik zou eerst voor zelf uitzoeken, of het uberhaupt het werkt of niet?
zou de relatie werken het is aan jou de keus,het zou kunnen maar zo als ik nu hoor is alleen maar minder.
geef hem gewoon de kans word het iets is mooi mee genomen, zo niet dan weetje het van je zelf.

Ik had dat ook in het begin. De verliefdheid moest heel erg groeien.
Jouw omschrijving over missen en om hem geven vind ik genoeg om te zeggen dat je wel verliefd bent hoor.
Zoenen en vrijen geeft pas vuurwerk als die passie een keer heeft plaatsgevonden. Daar moet tijd overheen gaan.
Gewoon genieten van elkaar.

Je bent niet verliefd, dat merk ik zo al wel. Maar er zijn genoeg relaties waarin de mensen niet echt verliefd waren, maar gewoon heel veel van elkaar houden!

-

Verliefd zijn is veel meer dan een stel kriebels in je buik.
Ik ben ook maar één keer in mijn leven zo ontzettend verliefd geweest dat ik er niet van kon eten…(en dan moet er toch veel aan de hand zijn als ik niet kan eten)
Ik heb nu 8 maanden een lieve vriend waar ik zielsveel van houd, alles mee kan delen, ik mis hem als hij er niet is, alleen al de gedachten dat hij me verlaat maakt me gek…maar de kriebels zijn er niet écht meer ofzo. Ik maak me er niet druk om…kriebels alleen zijn niet genoeg:) Jouw gevoelens voor hem houden genoeg in om het de relatie meer dan waard te laten zijn;)

Je mist hem, wilt bij hem zijn, dat is sowieso een goed teken. Misschien ben je bang, ookal weet je het zelf misschien niet, om verliefd te worden zoals in je verleden omdat dat niks werd. Niet iedereen heeft vlinders in zn buik, knikkende knieen of misschien dat je hart sneller gaat kloppen, maar dat kan altijd nog komen. Je geeft in ieder geval genoeg om hem om gewoon door te gaan met hem.

En of je het eerlijk vindt tegenover je vriend dat hij wel verliefd is en jij niet.