Wat denken jullie? Wat wil hij zeggen?

hee allemaal,

Ik moet dit even delen met jullie:
Ik vind een jongen leuk, hij is even oud als mij, zit in het zelfde gebouw op school alleen 1 niveau lager.
Nu had ik dus zijn nummer gekregen via iemand uit mijn klas en zijn we op whatsapp gaan praten, dat is nu zo ongeveer 3 weken geleden. We praten niet heel veel ofzo en ik begin altijd het gesprek… Maar nu had dus een vriendin van mij opgevangen via een andere vriendin dat hij iemand leuk vind, dus die vriendin had gevraagd of ik dat was (alleen mijn voornaam) en toen heeft hij ja geantwoord, maar mijn vriendin had het ook gevraagd (met mijn achternaam) en toen zei hij in andere woorden nee, en dat hij helemaal niemand leuk vind…
Dit gebeurde dus allemaal vandaag (zonder dat ik het wist), mijn vriendin heeft het net verteld, en toen begon HIJ ineens een gesprek of whap… Of hij mij vrijdag in het fietsenhok in de 1e pauze kan spreken… dus na een heel gesprek gezegd dat dat wel kan… Maar ik denk dat hij dus gaat zeggen dat hij het vervelend vind dat al die meiden aan hem vragen of ik hem leuk vind enzoo, dus ik heb er totaal geen zin in en ben dood zenuwachtig, mijn vriendinnen weten het ook niet, die zeggen jaa… als het er over ging dat hij het vervelend vind dat wij dat vragen had hij dat we via whap gezegt, misschien gaat hij je wel verkering vragen… maar ik denk het dus niet…

Nou is mijn vraag eigenlijk niet echt duidelijk… haha maar tis meer een beetje, wat denken jullie dat hij gaat zeggen, en wat zouden jullie doen in mijn situatie?!

xx (btw: hij weet dat ik hem leuk vind, maar we hebben elkaar nog nooit in het echt gesproken, wel hoi enzoo maar niet meer dan 3 zinnen … )

Bedankt voor het lezen en laat even een reactie achter :wink:

Hoe moeten wij in hemelsnaam weten wat hij gaat vertellen :")? Wij kunnen toch niet in zijn hoofd kijken?
Wacht gewoon af en ga erheen.

sorry ik heb net mijn glazen bol uitgeleend, je zult toch gewoon even zelf naar hem toe moeten lopen om te kijken wat hij te zeggen heeft.

haha weet ik @ICExCold , het was meer dat ik het even wilde delen met jullie en wat jullie denken (:

Hmm je moet even het gesprek met smileys en alles overtypen! Op de manier hoe iemand praat kun je vaak heel veel uithalen. Dat gesprek van vanmiddag dat hij je even wilde spreken in het fietsenhok. Dus als je dat even doet weet ik zeker dat ik je meer kan zeggen!

Hij kan zoveel te zeggen hebben. Als hij je écht niet leuk vindt, zal hij je dit wellicht face-to-face willen vertellen. Als hij je wél leuk vindt en hij de moed heeft, vraagt hij je wellicht om een keer af te spreken. En anders… Geen idee. Laat het wel eventjes weten morgen :stuck_out_tongue: Nu ben ik nieuwsgierig.

Je vult zelf iets wat er dus helemaal niet kan zijn.
Ga vrijdag er naartoe, luister wat hij wilt vertellen en doe ermee wat je kunt.
Je had hem ook op whatsapp kunnen vragen of hij je ziet zitten of dat jullie wat leuks kunnen doen.
Vriendinnen er buiten laten, scheelt een hoop gezeur.

Mijn Tarot kaarten geven als antwoordt.

Het antwoordt moet je zelf zoeken.
Niemand kan gedachten lezen.

Kortom stap op hem af en vraag recht op de man af dan weet je wat hij te zeggen heeft.