Wat denken jullie over jongere liefdes?

Hiii,

de titel zegt het al; Wat denken jullie over jongere liefdes?

Ik was vorig jaar wel een beetje verliefd op een jongen van 1 jaar jonger, maarja omdat ik nogal een “traditioneel” meisje ben (dus meisjes moeten jonger zijn dan jongens qua liefde ) zat ik de heletijd in m’n head; Noooo dit wil ik niet.

maarja genoeg over mijn leven x’d
what about urs?

Mijn ex was 2 jaar jonger.
Maar dat merkte je niet eigenlijk.

Ik ben zelf nog nooit op iemand geweest die jonger is dan mij.
Maar zou ik iemand leuk vinden die jonger is dan mij, zou ik er niks tegen hebben.

mijn vriend is een jaar en 3 maanden jonger, het werkt prima! we zijn al bijna 3 jaar samen dusss =)

1jaar maakt toch niet zoveel uit?
Ik denk dat het meer uitmaakt of iemand zich kinderachtig gedraagt dan dat het aan de leeftijd ligt…

Voor mij maakt 't niet zo heel veel uit, als 't maar niet extreem ver uit mekaar komt te liggen. Ik vind nu ook iemand leuk die een halfjaartje jonger is dan mij, maar je merkt er niet veel van;) Liefde mag niet geremd worden door de leeftijd vind ik!

Het boeit eigenlijk niet veel, maar ik heb het liever niet. Net zoals een kleinere man x]

Hetzelfde. Gelukkig is mijn vriend ouder en langer dan mij. :stuck_out_tongue:

Mijn vriend is een jaar jonger, Like I care, leeftijd is maar een getal, en als je van hem houd en het is wederzijds, waarom dan niet?

mijn vriend is anderhalf jaar jonger maar ik merk er niks van dus

Hij is 1 jaar jonger,maakt niks uit

Ik val eigelijk alleen op oudere jongens, omdat ik behoorlijk volwassen ben voor mn leeftijd (nouja, dat hoor ik toch vaak van jongens) en ik zie er ook ouder uit enz. (lees: ben groot) en ik hou ook van volwassen uitziende jongens. (lees: groter dan mij xD) en dat zijn de meeste jongens jonger dan mij niet.
Maar ik vind het zeker nier raar ofzo.

Mn enigste vriendje die jonger was, was 11 dagen jonger als ik.
Ik val niet op jongens die jonger zijn als ik, in ieder geval niet meer dan een maand.
Ik weet niet, ik heb daar gewoon helemaal niks mee.

ik val meestal op oudere jongens maar ik ben dit jaar blijven zitten en zit dus met kinderen van 1 jaar jonger in de klas en ik voel me soms nog best wel aangetrokken tot die jongens… maargoed ik heb liever een oudere en langere jongen.

ik val meestal ook op oudere jongens en langere, langere is geen probleem want ik ben nogal klein(A) maar nu heb ik bijna met iemand die paar dagen jonger is (wel langer) en dat maakt me dan weet niks uit

Eerst dacht ik ook altijd, ik wil een jongen die groter en ouder is…
Groter is ongeveer altijd wel…
Maar op vakantie had ik met een jongen gezoend die meer als 1,5 jaar jonger is, en we vonden elkaar allebei leuk, het is uiteindelijk bij een vakantieliefde gebleven…
En nu vind ik ook een jongen leuk die 1 jaar jonger is als mij…
het maakt mij verder niet zoveel uit, maar de meeste reageren wel zo van; is ie jonger? ik zou echt geen jonger vriendje willen enzo maarja ach
wat maakt 1 jaar nou uit…

Hahah, op de een of andere manier val ik vaak op jongens die iets van een jaar jonger zijn dan ik ^^’ Dan heb ik ook altijd zoiets van: nuuu, waarom is hij niet ouder?! ;_;
Mja, een jaar maakt eigenlijk vrij weinig uit. Kijk, als hij nou 5 jaar jonger was, zou het een ander verhaal zijn XD

mijn vriend is een maand en twee dagen jonger dan ik :stuck_out_tongue:
daarvoor waren mn vriendjes altijd ouder
ik denk niet dat ik een vriendje van echt een jaar of meerdere jaren jonger zou kunnen hebben =o

Mijn vriend is een half jaar ouder dan mij en groter!,
maar ik denk niet dat het veel uit maakt hoor!
Als je elkaar leuk vind , so what!
mijn vader is trouwens ook anderhalf jaar jonger dan mijn moeder!
en ze zijn al 18jaar samen;)

hoe ouder je bent hoe minder moeite je er mee hebt