Wat denken jullie hiervan?

Heey meiden,

Ik ben een beetje in de war en ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden. Ik zou t zo kort mogelijk proberen te vertellen.

Vlak voor de zomervakantie heb ik heel kort gedatet met een jongen uit mijn klas. Ik vond hem al best lang leuk en hij whatsappte mij opeens. We hadden het er een beetje over wat we dat weekend gingen doen en we hadden eigenlijk niet veel te doen en toen besloten we naar de bioscoop te gaan. Ik dacht dat hij mijn gewoon als vriend zag (ik was trouwens nog nooit op date geweest of heb een vriendje gehad) en gewoon gezellig film wilde kijken. Maar onder de film pakte hij mijn hand vast enzo en legde zijn hand op mijn been. Het was dus heel gezellig en de week daarna gingen we film kijken bij mijn thuis. Hij had zijn arm om mijn heen en legde zijn hand op mijn buik enzo. En op het eind hebben we ook gezoend (hij trok mij zelfs bovenop hem) dit was voor ons beide onze eerste zoen en voor mij ook mijn eerste kus. Toen hij weg ging ook nog een afscheidskusje enzo. Alleen na die donderdag werd heb app contact wat minder (maar ik dacht dat we het gwn druk hadden want we hadden de week erna pww) Maar op school negeerde hij mij een beetje en ik ben best verlegen dus ik stapte ook niet op hem af ofzo dan. Vrijdag hadden we schoolfeest en we dansten iets van 30 seconden ofzo met elkaar maar daarna ook niet meer.

De woensdag na het schoolfeest liet een vriendin van mijn een whatsapp gesprek tussen hen zien waar hij ToD met haar ging doen en zij vroeg dus of hij gezoend had en met wie (dit wist ze al) en toen ging ze dus vragen of wij dan wat hadden en hij zij dat hij mijn niet leuk vond en meer als een vriendin zag. Dit kwetste mijn dus best erg om het op zo’n manier te weten te komen en er achter te komen dat hij niet eens van plan was dat tegen mij te zeggen. Ik whatsappte hem dus dat ik wilde praten enzo en toen hebben we dus afgesproken. Hij was heel lief en we besloten niet verder te gaan, maar wel vrienden te blijven.

We hebben nog een paar keer afgesproken met vrienden enzo maar niet meer met zijn tweeën dus.
Wel 1 keer aan t eind van de vakantie met hem en mijn beste vriendin bij mij thuis. ze zouden beide blijven eten (bbq) maar mijn vriendin moest opeens eerder weg dus waren we wel een paar uur met zijn tweeen. Toen hij naar huis ging fietste ik een stukje mee, maar ik had niet een heel warme jas aan en hij zei zo van: ‘Doe mijn jas maar aan want je hebt het echt koud’, Ik zei dat het niet nodig was maar hij drong erop aan en wilde niet dat ik het koud had.

Aan het begin van het schooljaar whatsappte hij mij en we whatsappten best lang en hij wilde truth or dare doen. Ik heb hem dus ook foto’s gestuurd (alleen met shirt uit, wel bh aan) en hij mij ook.

Ondertussen ben ik eigenlijk nog steeds niet over hem heen en ik vind hem nog steeds leuk. Het is zo moeilijk om vrienden met hem te zijn. Het doet soms zoveel pijn en ik wordt er echt heel verdrietig van.

we hebben de laatste paar weken alleen op school gepraat in de klas enzo. maar niet gewhatsappt.

Eergisteren whatsappte hij mij en het gesprek werd al best snel wat ‘seksueler’. en we hebben dus ook truth or dare gedaan.

En gisteren whatsappte hij mij weer wat in het eind ook resulteerde in truth or dare. En het ging best heel erg ver dit keer, we deden vooral truths omdat het 1 uur snachts was en we geen zin hadden om op te staan. Maar ook een paar dares dus (ik heb geen naaktfoto’s gestuurd, dat vroeg hij wel een paar keer maar ik doe dat echt niet). Op het einde zei hij zo van ‘Ja ik heb nu best wel een stijve hoor’. En stuurde een foto (wel met onderbroek). Dat was aan te einde van het gesprek, daarna gingen we offline en slapen.

Maar ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken. Want hij zegt telkens dat ik mooi ben en leuk en stuurt kussmileys. Vindt ie me toch weer leuk?

(Ik vertrouw hem er overigens wel in dat hij de foto’s verwijderd zoals ik hem gevraagd heb, mijn gezicht staat er ook niet op).

Ik ben wel bang dat het heel akward gaat zijn op school omdat we zo ver gegaan zijn ook met de vragen. Ik heb hem namelijk nog niet gezien want we hadden gisteren en vandaag vrij.

Vinden jullie dit verkeerd? Zou hij nog steeds wat voor me voelen, of weer opnieuw?
Ik vind hem nog steeds heel leuk en hij is altijd heel lief en aardig tegen mij en ik wil echt heel graag met hem zijn.

Bedankt als je het helemaal hebt gelezen (ik probeerde het nog wel kort te houden) en ik zou het heel fijn vinden als je zou willen reageren :flushed:

edit: Ik ben trouwens bijna 16 (over 3 weken) en hij is een paar weken geleden 16 geworden.

xx

Het klinkt alsof hij je gebruikt om te experimenteren, niet alsof hij je leuk vindt. Maar als je het zeker wil weten is hij de enige die je daar antwoord op kan geven.

Mee eens. En kijk alsjeblieft uit met foto’s sturen, dat kan zo snel mislopen…

Klinkt inderdaad alsof die je alleen gebruikt voor zijn eigen behoeftes…

Bedankt voor jullie reacties en ik weet ergens ook wel dat jullie gelijk hebben. Maar ik kan t gwn niet geloven, ik ben echt gek op hem. En hij is ook vaak heel lief tegen me. Een paar weken terug had ik ff een moeilijk momentje en hij merkte dat en zei dat ik met m kon praten als ik wilde en was ie echt heel lief.

Ik voel me echt behoorlijk kut nu.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt toen ik jonger was en geloof me alsjeblieft wanneer ik zeg dat het echt beter is om het contact te verbreken. Je geeft zelf al aan dat je eigenlijk die foto’s niet wilt sturen, maar omdat hij erom vraagt en jij hem leuk vindt, doe je het toch. Maar je wint hem er echt niet mee over. Ik ben er ook van overtuigd dat wanneer een jongen oprecht geïnteresseerd in je is, hij dit absoluut niet zou vragen voordat je een officiële relatie hebt en al enige tijd samen bent. Hij gebruikt je nu inderdaad voor zijn eigen plezier. Ik weet dat het kut is omdat je hem ontzettend leuk vindt, maar het is beter voor jezelf. Dit gaat niet werken zo.

Ben ik helemaal mee eens!

Ik snap wat jullie bedoelen en ik weet dat ik hem niet terug ga winnen door tod te doen.
Maar zou ik het app contact helemaal moeten verbreken? Want gisteren hebben we ook geappt maar t gwn over normale dingen gehad, geen tod dus.

Kijk uit met wat je stuurt naar een jongen, sommige zijn echt niet te vertrouwen. Het lijkt erop of hij je gebruikt om naaktfoto’s te sturen, pas dus erg goed op!

Je hoeft trouwens niet het hele contact op whatsapp te verbreken, maar dat van ToD denk ik wel.
P.s. sorry als dit misschien hard overkomt ofzo

Ik zou het contact helemaal afkappen omdat je duidelijk iets voor hem voelt en daardoor ook kwetsbaar bent; je bent vlug over te halen om bepaalde dingen te doen. Beter voorkom je zo’n situatie helemaal.

Ik vind het heel raar dat hij eerst zegt dat ie jou niet leuk vindt, maar vervolgens wel blijft appen en foto’s wil enzo

Hij vindt je dus niet leuk, maar wil wel foto’s van je en steeds TOD spelen? Alsjeblieft, breek het contact met die jongen. Zijn hormonen slaan duidelijk op hol en hij gebruikt je voor zijn eigen behoeftes.

Niets meer sturen ook.

Dit dus! Ik heb dit ook meegemaakt en ik besefte na een tijd ook dat hij me enkel gebruikte. En nu heb ik eindelijk wel een vriend die ook echt van me houdt en hij vraagt niet om foto’s of wat dan ook.

Als een vriendje dat niet eens doet, dan hoort iemand waarmee je geen relatie hebt dat ook zeker niet te doen. Of oké, 1x vragen kan maar als je dan nee zegt hoort hij dat te accepteren.

Kijk a.u.b. uit meid, stuur geen foto’s waar je spijt van zult krijgen en laat je niet gebruiken.

bedankt voor alle reacties meiden.

Ik ga het contact via whatsapp niet helemaal verbreken, we zijn namelijk nog steeds vrienden (zelfde vriendengroep) en spreken dus nog wel eens af met die groep. Als hij weer tod wil doen zou ik zeggen dat ik dat niet wil (maarja dat makkelijk praten nu).

Ik mis hem gewoon heel erg, hij was zo lief toen we nog uitgingen en hij praatte ook echt over ons als in de toekomst en opeens vond hij me dus niet leuk meer. Het is al bijna een half jaar geleden maar ik voel me er nog steeds kut door en heb nu al weer de tranen in mijn ogen staan :frowning_face: