Wat denk jij?!

Heee iedereen,

ik heb een probleempje, ik vind namelijk een jongen heel erg leuk. ik heb dat ook al een x tegen hem verteld. hij kijkt ontzettend vaak naar me, en daarom had ik het idee dat hij mij ook wel leuk vond. Maar nu zie ik hem de laatste tijd ook naar een ander meisje kijken. het is de ene x naar mij en de andere x naar haar. mijn vriendinnen zeggen dat ik hem gewoon om duidelijkheid moet vragen maar ik vind het zo stom staan. ;s wat moet ik doen?

xx.

1. Als een jongen vaak naar je kijkt, betekent het niet meteen dat hij je leuk vindt.
  2. Jou aan het lijntje houden, wtf? :’)
  3. Vraag het.

Hij kijkt waarschijnlijk ook nog wel naar meer meisjes,
het blijven jongens he :wink:
je komt het pas echt te weten als je het aan hemzelf vraagt

Doe eens normaal. Als jij het ‘kijken’ naar iemand al ervaart als iemand leuk vinden…

Uit kijken moet je sowieso niet concluderen dat hij interesse in je heeft/je leuk vindt. Was vorig jaar ook overtuigd dat een jongen me wel zag zitten…continu kijken, me volgen en met zijn vrienden richting mij kijken. Een paar maanden later had hij verkering met zijn beste vrienden. Nou niet dat ik hem heel leuk vond, maar dan denk je toch; ‘Oke? totaal verkeerde inschatting’ :wink:

Kun je niet een keer met hem afspreken? Dan kun je er achter komen of hij je echt leuk vindt, en kijkt hij op een flirterige manier naar je of gewoon met een glimlach?

als jij die jongen leuk vind en hij kijkt vaak naar jou zeg jij is dat eerder positief en negatief toch? mischien moet jij gewoon de eerste stap zetten en wat aandacht aan die boy besteden. gewoon een keer een leuk gesprek beginnen ofzo rustig aan beginnen en zorgen dat hij intressen in jou krijgt in plaats van kijken naar andere meisjes :sunglasses: