Wat denk jij, liefde bestaat?♥

[i]hee schatjes.
ik heb een heel leuk vriendje, we hebben al bijna een half jaar en hij zegt veel vaak (en meent het ook elke keer) dat hij voor altijd bij me wil blijven. En dat wil ik ook.=] We zijn ieder weekend samen(wel tijd voor vrienden enzo hoor;p) en we gaan volgende week samen naar frankrijk(+ouders…=[)

maar wat denken jullie daarover?=]
ware liefde al gevonden?
tell me.
xjess.:heart:[/i]

Ik snap het niet. :stuck_out_tongue:

of je in liefde geloofd.

Ja toen ik 13 was geloofde ik er ook in :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind het zo lief om verliefde, gelukkige stelletjes te zien…
Zelf ben ik nog happily single, en was niet echt van plan om er iets aan te veranderen totdat ik die ene jongen ontmoette… Damn :’)

heee’
geen leuk vriendje, wel gehad. nadruk op HAD. xd
hij’s zo veranderd. mn gevoel zegt wel’s van vind ik ooit wel iemand. xd
naja, we’ll see.

ah okee. Ja ik geloof in ware liefde, maar als je jong bent zijn er zoveel invloeden en ben je zo druk dat ik denk dat het dan nog niet kan. Pas als je helemaal jezelf bent en je niet druk maakt om wat anderen denken kan het dnek ik.

haha mijn oma zei altijd:
op ieder potje past een dekseltje

@cateyes,
ps. o oke. Niet gelukt dan?

Ja, ik geloof in de ware liefde :hugs:

Nee :frowning_face:
Ik had het uitgemaakt omdat die niet op mijn smsjes reageerde. :slightly_smiling_face:

Met momenten…

Het bestaat wel, maar ik denk dat het zeldzamer is dan mensen willen geloven. En sowieso kan zelfs de meest sterke liefde sommige obstakels niet overwinnen.

ik geloof er op dit moment wel in, dankzij de mijne.

Oh, dat citeren mensen op mijn school ook wel eens in de zin om lesbi’s te beledigen. “Hey potje, waar is je dekseltje?” …

Het is schattig als jullie het allebei menen, maar je weet nooit als het echt liefde is ;(

Ik wil er graag in geloven, maar ik weet niet hoor.

Liefde bestaat. Maar of het oneindig duurt is weer een andere vraag.

Ik geloof er wel in. Ik ben bijna 3 jaar samen met mijn vriendje, ik heb net een hele week bij hem gelogeerd (hij was alleen thuis en we moesten voor ons eigen zorgen) en ik ben hem nog altijd niet beu. Hij laat mij op tijd weten dat hij mij graag ziet en dat apprecieer ik :slightly_smiling_face:

Maar ik sta er wel soms bij stil dat het ook kan mislopen, maar als het van mij afhangt zullen we wel bij elkaar blijven :slightly_smiling_face:

ik weet het niet

Ja ik geloof der in.

Ik denk gewoon dat het is wat je er zelf van maakt samen. En niet zou maar zeggen het beeldvan hoe “liefde” in films en media etc wordt overgebracht…