wat boeit jullie uiterlijk van een jongen??

Hiiiiii,
Ik vroeg me af hoe jullie over het uiterlijk van een jongen denken.
De meeste meiden vallen op super knappe jongens maar de iets minder knappe jongens zijn ook heel aardig.
Hoe denken jullie hierover??

grtzz Ammyy :hugs:.

Gelukkig is wat mensen knap vinden voor iedereen verschillend.

Ik vind dat innerlijk belangrijk is, maar ik vind ook dat hij tenminste een beetje knap moet zijn, niet dat uiterlijk het belangrijkste van alles is.

Ik kijk vooral naar het innerlijk maar het oog wil ook wat :cold_sweat:

Dit & ik vind het allebei belangrijk. Mensen zouden liegen als ze helemaal niet naar het uiterlijk kijken.

Hmmm, je valt het op het uiterlijk en wordt verliefd op het innerlijk zeggen ze altijd…

Maar bij mij is het heel verschillend, ik val echt op het uiterlijk. Ik zou niet opeens iemand leuk kunnen vinden die lelijk is, en die ik niet ken. Een ander verhaal als ik diegene wél ken, als het bijvoorbeeld een vriend van me is. Dan kan ik hem leuk gaan vinden om zijn innerlijk… en zijn uiterlijk zie ik dan niet echt.

Maaar meestal val ik op knappe jongens :slightly_smiling_face:

Iedereen kijkt naar het uiterlijk zowiezo… Is ook logisch, omgekeerd is het ook zo, jongens doen dit ook bij meisjes.

Als je een jongen kent die niet zo knap is maar z’n karakter is fantastisch, waarom niet ? Als je je goed voelt bij hem , i’d say give it a shot, je weet nooit hoe fantastisch je relatie kan zijn!

En als je echt een knappe jongen wil… Veel kans dat z’n karakter wat minder is … wil je dit ? neen toch, je wilt je toch goed voelen bij je lief… Knappe jongens weten vaak van zichzelf dat ze knap zijn , waardoor hun karakter al heel wat lelijker is…

Aan jou de keuze :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel belangrijk dat een jongen er leuk en verzorgt uitziet maar superr knap hoef tie niet te zijn… maar mijn boyy is wel heeeeel leuk :sex:

Ik val niet per se op knappe jongens, wel op zelfverzekerde en verzorgde jongens. Dus uiterlijk speelt bij mij zeker een rol, maar uitstraling is nog duizend keer belangrijker.

Mijn vriend is dan wel weer absurd knap. Ik kan me er nog iedere dag over verbazen. Maar dat is niet de reden geweest dat ik op hem viel, want ik kende hem al héél lang voordat ik hem als interessant begon te zien. Bij hem kwam het echt door wie hij is dat ik verliefd werd/hem leuk ging vinden.

Het uiterlijk is natuurlijk het eerste wat je ziet, maar ik val meer op een “uitstraling”. Ik weet niet precies wat het is wat me aantrekt aan een jongen, maar iemand die er volgens iedereen perfect uitziet zou ik al niet zien zitten. Het is meer een soort van gevoel dat ik krijg wanneer ik een jongen zie, ik val dan ook op totaal verschillende types.

Hij moet verzorgd zijn. Liefst niet graatmager. Maar humor en persoonlijkheid doen het echt voor mij.

Innerlijk is het belangrijkste, dat vind ik echt. Dus hij hoeft echt niet knap te zijn oid, als ik me maar tot hem aangetrokken voel.