Wat betekent muziek voor jou?

Hallo ik en mijn vriendin maken voor school een presentatie over muziek.
Wij willen hier graag verschillende dingen in verwerken.
Nu hebben wij de vraag: Wat betekend muziek voor jou??
Het zou erg fijn zin als jullie het met ons willen delen zodat wij veel verschillende dingen in ons presentatie kunnen weergeven en wees niet bescheiden typ alles wat je kwijt zou willen.
Xx en alvast bedankt

Edit duCOQUELICOT: Topictitel moet duidelijk zijn.

alles!

Voor mij betekent muziek best wel veel. Ik luister heel vaak muziek en maak ook muziek. Als ik me alleen voel, luister ik muziek, zodat ik me wat vrolijker voel. Als ik blij ben heb ik er ook wel eens behoefte. Ik kan me heel goed in muziek verdiepen. Sommige liedjes passen precies bij mijn situatie en laten me daardoor beter voelen.

Ik maak zelf muziek en ik luister ook graag muziek. Ik vind vooral steun in muziek als er een keer iets vervelends gebeurd, dan kan ik mijn hart kwijt in de muziek.

Ik kan alles kwijt in muziek. Er naar luisteren maar ook zelf maken, met vrienden een bandje vormen, meedoen met wedstrijden. Dus het betekent wel veel voor me ja.

Voor mij betekent het niet zo veel als voor de meeste mensen. Iedereen zegt altijd: “Ik kan echt niet leven zonder muziek, het is heel belangrijk voor me, enz.”
Ik vind het zelf wel leuk om naar te luisteren maar ik heb echt niet de hele tijd muziek op staan en zou wel kunnen leven zonder.

Eigenlijk hélemaal niets.

Als ik verdrietig ben enzo dan kan ik me emoties kwijt.

Bedankt voor de reactie’s zo kunnen we vast een begin maken met ons project.