Wat betekent kunst voor jullie?

De titel zegt het al, mijn vraag is, wat betekent kunst nou voor jullie? :slightly_smiling_face:

lol XD

haha ehmm… najah… ik kan er gewoon mijn hoofd mee leeg maken zegmaar. als ik gestresst ben of probleempjes heb, kan ik mijn zorgen met tekenen even aan de kant leggen :cold_sweat:

Een uitlaat klep.

Niet veel

Betekent*

Kunst boeit me vrij weinig.

Dit. En om naar te kijken maakt t me niet zo veel uit. Maar ik persoonlijk vind het het mooist/knapst als iemand zijn eigen draai ergens aan geeft en niet alleen een “foto met potlood” maakt, hoewel ik dat wel heel knap vind.

Ik weet niet hoe ik dit verwoorden ga maar hier komt het hahah ;p
Kunst is een uitlaatklep, een gelegenheid om jouw verhaal en jouw emoties te verwerken in een kunstwerk. Als ik aan kunst denk denk ik aan schoonheid, maar toch kan een klein detail het verpesten. Het mooie is, er zijn zoveel verschillende manieren om kunst te uiten. Aan kunst denk ik ook aan uniek, iedereen heeft zijn eigen manier om hun emoties te uiten.

Niets. Echt helemaal niets.

Dit is denk ik ook voor het eerst dat ik op een topic klik uit subforum crea bea in de 2.5 jaar dat ik op gs zit :’)

Voor mij is het ontspanning. Een fijne ontspannen bezigheid en altijd leuk om op terug te kijken als het af is. En ook fijn dat je gewoon je eigen keuzes kunt maken, jij bent de enige die bepaald hoe het eruit gaat zien. Niks moet en alles kan :slightly_smiling_face:.

Kunst is een gevoel of verhaal dat uitgedrukt wordt in een beeld, vorm of kleuren.