Wat betekent dittt

Mijn crush (vriend van me) zei dat ik hem lelijk vind. Ik zei dat dat niet waar is en dat hij juist mooi is. En toen zei hij: “Dankje. Jij bent ook mooi” Wat betekent dat?:see_no_evil::see_no_evil: Want volgens mij is een vriendin van mij ook helemaal geobsedeerd en ik wil gewoon weten of hij gevoelens voor me heeft. Ik denk zelf persoonlijk: Als die vriendin een paar dagen afwezig is, kan ik mijn band met hem versterken. Want ze is echt continu bezig met hem. Hele tijd aanraken ook. Ze raakt hem de hele tijd aan. Ze ziet bijvoorbeeld dat hij een haartje op zijn kleren heeft en dan pakt ze het op, omdat ze er zogenaamd niet tegen kan als ze ziet dat mensen plukjes of haartjes op hun kleren hebben. Waarom pakt ze geen haartjes van mijn kleren? Mijn haar is veel langer dan die van hem. En zou ze ook haartjes en plukjes van zijn kruis gedeelte pakken?:joy:

Het betekent dat hij dankje zegt en dat hij jou ook mooi vindt.

Ik zou het niet overanalyseren. Het klinkt alsof zij hem inderdaad ook leuk. Spreek anders een keer alleen met hem af dan zie je vanzelf hoe het loopt.

prima advies janneke