Wat betekent dit?

Pff. Me pa is vanochtend terug gekomen van zn werk ( hij vaart en is dus lang weg steeds)
En hij kwam met het idee om met mij, me zus en me moeder naar Amsterdam te gaan morgen
Maar het probleem is dat ik naar mn vriend zou gaan vanavond laat/morgenochtend.
Dus ik stuurde naar mn vriend dat ik waarschijnlijk morgen avond naar hem toe zou gaan. En of hij dat erg vond.

Hij zei dat hij me niet tegen kon houden, en dat ook niet wilde doen. Maar dat hij wel baalde ervan.

Njaa ik kreeg daardoor dus de indruk dat hij boos was, en wist niet wat ik terug moest zeggen.

En nu zegt hij ineens dat ik gewoon moet gaan, dat familie belangrijker is.
Maar ik heb geeeeeen idee wat hij daarmee bedoelt…
Denken jullie dat hij boos is dat ik later kom dan dat ik had afgesproken??

Help me please… :frowning_face:

Hoezo kan hij niet mee dan?

Hij zal misschien een beetje teleurgesteld zijn, omdat hij zich er waarschijnlijk op had verheugd dat jij komt, maar als ik je post lees, dan denk ik wel dat hij het begrijpt :slightly_smiling_face:
Geen zorgen maken, en morgenavond alsnog lekker langs gaan! Dan er misschien even over praten, zodat het je duidelijker wordt. Tegen die tijd zal hij er vast ook al wel wat minder mee zitten.

Nouja hij woont op wieringen, en ik woon bij beverwijk daarzo.
En mn ouders willen door omstandigheden van de afgelopen paar maanden gewoon met zn vieren zijn…

Ihopeso

ik weet niet, ik heb dat zelf ook heeeel vaak! ik vraag dan meestal gewoon: als je boos bent, zeg het dan alsjeblieft gewoon want ik heb het idee dat je iets dwars zit. als die dan Nee antwoord, dan moet je je er ook niet meer druk om proberen te maken, ookal merk je alsnog dat er wat is. het is toch hardstikke leuk om naar a;dam te gaan! en de rest van je leven heb je nog genoeg tijd met je vriend. je vader is vaak weg.

Hij is extreem boos en zit tegen uitmaken aan.

Sjies kind, waar maak je je druk om.
Jij hebt je Pa al een poosje niet gezien en een familiedag is hartstikke leuk.
En jij concludeert nu dingen die er niet zijn.
Dus, je vriend moet zichzelf vermaken en desnoods ga je de hele zondag bij hem op de koffie!!

Ja okee dat is wel zo, ik had ook gezegt dat ik de indruk kreeg dat hij boos was… Maar hij zei dat hij dat niet was, en zei alweer ‘Familie is belangrijker’ Pff… als hij dat zegt krijg ik zoooo een schuldgevoel dat ik hem laat zitten… :frowning_face:

Ik maak me druk om dat ik denk dat hij boos is, door wat hij zei krijg ik een schuldgevoel dat ik hem dus heb laten zitten… En dat ik het op het laatste moment hebt veranderd… Ik zie hem trouwens ook niet erg vaak. 2 van de 4 weken is hij aan het varen, en hij moet dinsdag dus weer twee weken weg…
en dan in de twee weken dat hij thuis is zie ik hem ook weinig omdat ik naar school moet… :frowning_face:

Wat een gedoe… Als hij dat zegt dan moet je hem toch gewoon geloven? Bovendien een keer afzeggen kan toch geen kwaad? >_< Het gaat om je vader die vaak weg is…kom op zeg…

weetje… miss moet je tegen hem zeggen dat je dat schuldgevoel erdoor krijgt! ik las gister ook je topic over je verjaardag. en k vind dat je vriend een beetje lullig doet hoor nu, als je kijkt hoe je situatie nu is thuis enz!!
dus laat hem goed weten hoe je je voelt en je mag het best laten merken dat je je kut voeld door iets wat hij zegt. als je maar goed kunt uitleggen waarom. dat geldt namelijk ook voor hem - hij moet nu ook goed uitleggen waarom die jou de indruk geeft dat hij boos is.

[quote author=Eevha link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047]#msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047] date=1233330047]#msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047]#msg

[quote author=Eevha link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047]#msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047] date=1233330047]#msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg[quote author=Miss_imperfect link=topic=113853.msg3358498#msg3358498 date=1233330047]#msg

Hij snapt de situatie thuis gelukig wel. Hij heeft bij mn broer op school gezeten…
En ik ben bang dat het op ruzie uit gaat lopen als ik zeg dat ik daardoor een schuldgevoel krijg, terwijl hij het dus miss. ook helemaal niet zo bedoeld…
xx

Hijs nu op msn, dus ik ga het ff uitpraten met hem… xx Dankjullie voor het advies (:

Als hij hierom al boos is, dan is t een slapjanus.

Dat heb ik ook best vaak, dat ik denk dat m’n vriend boos is, maar dat is dan helemaal niet zo. Jij bent alleen bang dat hij boos is, en omdat je dat denkt ga je allemaal dingen in je hoofd halen, maar dat moet je helemaal niet doen. Want vaak is er helemaal niets aan de hand,

hij moet niet zeuren, jongens zeuren vaak , mijn vriend ook weleens.
ga gewoon, je familie (vind ik) is het belangrijkst. veel plezier in amsterdam en met je gezinnetje!!

update; Hij is niet boos,
Hij is bang dat ik bij hem weg zal gaan omdat hij er niet elke dag voor me kan zijn enzo…
Hij is er bv met me verjaardag niet, en ook niet als we een half jaar samen zijn… en ook niet op valentijn (mn verjaardag) Dat zat hem dwars, en daarom dat hij zo afstandelijk reageerde. Maar we hebben het dus net uitgepraat :slightly_smiling_face:
x

Wel schattig.

Hij is ook wel heeeeeel schattig (A) en misschien hadden de mensen hierboven ergens wel gelijk,
dat ik dingen in mn hoofd haalde etc…

x