Wat betekent dit?

Ik had een keer koken, we maakten een appeltaart. En ik had na de les afgesproken met een vriendin dat we samen die taart gingen opeten. Dus zij at met een paar vrienden mijn taart en terwijl ik met haar aan het praten was zag ik ineens dat mijn crush achter haar zat. Dat viel mij eerst nog niet op. Dus ik begon meer op hem te letten, bijna automatisch. En op een gegeven moment zag ik zijn vrienden naar mij kijken, betekent dit iets? Ik snap jongens namelijk niet. Dit is trouwens al wel weer een paar weken geleden.

///

Je hoeft echt niet voor iedere keer dat je je crush weer hebt gesproken een topic aan te maken. Kun je beter het bestaande topic gebruiken om een update toe te voegen.

on topic
als je die jongen echt zo leuk vind, aangezien dit voorval al een paar weken geleden is en het nog steeds in je hoofd zit + je meerdere topics over hem, doe er dan iets mee. maak een praatje, voeg hem toe op facebook of vraag zijn nummer. Ik kan me voorstellen dat je dat spannend of eng vind, maar met alles over analyseren ipv stappen ondernemen bereik je niets.

Misschien betekend het iets, maar het hoeft niet.
De jongens hebben misschien gekeken omdat ze het over je hadden of ze deden het gewoon random. Zo zijn jongens

Mag hier. Geldt ook voor je andere topics overigens.
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html