Wat betekent dit?

Hee!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :wink:
Ik zal eerst wel ff een gesprek tussen een jongen en mij beschrijven(niet op msn maar in het echt)
Ik: maar over wat ik je de vorige keer vroeg… (over samen naar de stad gaan)
Hij: ja…
Ik: nou, kan je misschien dit weekend?
Hij: nou, ik voel er niet zo veel voor om naar de stad te gaan.
Ik: oh(ik raakte in paniek)… ik zie het niet als een date ofzo hoor. (eigenlijk wel maarja.)
Hij: We kunnen wel gewoon een terrasje pakken?
Ik: Ja, ik vind het goed.
En toen vroeg hij nog hoe laat ik uit was enz. en nu ga ik morgen met um afspreken!
Maaar ik ken hem gewoon via school en we spreken elkaar al een tijdje gewoon via school en ook af en toe op msn.
En nou is mijn probleem dus; denken jullie dat hij gewoon niet naar de stad wou gaan of dat hij gewoon niet met mij wou afspreken als op een date zegmaar, maar wel als vrienden?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Alvast bedankt.
xxx

Ik denk dat hij best wel naar de stad met je wilde gaan, maar niet als een date. Anders zou hij denk ik ook niet voorgesteld hebben om een terrasje te pakken.

Okee, dankje! Nog andere mensen?

Ik denk dat ie gewoon niet zo van shoppen houd :stuck_out_tongue:

Hij dacht misschien aan winkelen xD?

sommige jongens hebben een hekel aan winkelen, zelf heb ik ook zo’n probleem maar dan over een concert :stuck_out_tongue: maar veel geluk!!

ik zou gewoon afwachten, wie weet wil hij de volgende keer wel de stad in maar stel ht terasje pakken is super saai dan mag je blij zijn dat je niet mt hm naar de stad bent gegaan :slightly_smiling_face:
en misschien laat hij wel blijken dat ie je leuk vind tijdens ht terasje pakken :grinning:

mannen hebben een hekel aan winkelen!
mijn vriendje blijft altijd buiten staan :frowning_face:

Hahaa owned xD

Ik vind winkelen juist leuk. Met vrienden, maar ook met vrouwelijke vrienden. Laatst gingen ze bikini’s kopen en ik mocht mijn mening geven. Fantastisch!
Zeg gewoon tegen je vriend(je) dat als hij gezellig meedoet, dan je dan daarna in een lingeriezaak gaat kijken. XD

Ik hoop dat het is dat hij gewoon niet wou shoppen/winkelen/etc.
Maarja daar kom ik morgen achter…
In ieder geval bedankt :grinning:

Misschien denkt hij wel dat jij heel de dag kleren gaat passen enzo, en dan heeft hij niet je volle aandacht.
Dus wil hij naar het terras waar je lekker kan kletsen en waar jullie elkaar goed kunnen leren kennen!

wat een dom antwoord :S xD
Maarja. je gaat nu wel wat met hem doen (H) Misschien kun je hem vragen of hij neit van shoppen houd :stuck_out_tongue: ?

Ik snap niet wat t probleem is?
Een terrasje pakken met de jongen die je leuk vind is toch veel leuker dan samen shoppen? In ieder geval ik zou veel liever lekker op een terras zitten kletsen dan winkelen… maarja dat ben ik heh.

Denk ik ook!
Have Fun!

Ja, dat vind ik ook leuker eigenlijk! Maar had ik ff niet aan gedacht :wink:
Maar het probleem is dat ik niet weet of hij het nu als een date ziet of niet…?
xoxo