wat betekent dit, wat wil hij en hoe kom ik daar achter?

Er is een jongen die ik al een tijd ken van vroeger, onze ouders kennen elkaar etc etc.
Hij is midden 20, heeft lang een vriendin gehad en is nu sinds een half jaar weer vrijgezel.
2 weken geleden ben ik hem tegen gekomen op een feestje en zijn we weer in contact met elkaar gekomen.
Na het feestje stuurde hij mij een berichtje op Facebook.
de dagen er na zocht hij elke dag wel contact en kreeg ik elke dag wel een berichtje. We gingen over op de app en elke dag begon hij wel een gesprek.
Vorige week stelde hij voor om af te spreken en is hij bij mij thuis gekomen. we hebben gewoon op de bank een filmpje gekeken en hij ging s’avonds naar huis, en er was niks gebeurd tussen ons.
Nu ging hij gisteravond naar een feestje, hij stelde voor om eerder naar huis te gaan van dat feestje zodat wij nog af konden spreken. Dus ik ging gister avond naar hem toe, weer filmpje op de bank gekeken en geknuffeld en aan het einde van de avond ben ik dus met hem naar bed geweest.
Hij vroeg of ik bleef slapen want hij wilde nog knuffelen maar ik ben gewoon naar huis gegaan.
nu heeft hij vandaag nog helemaal niks geappt, ik weet wel dat hij vanmiddag moest voetballen en daarna naar zn ouders zou gaan. Ik vraag me nu een beetje af of hij dit gewoon als seks ziet of dat het eventueel meer kan worden.
Aangezien hij elke dag appt en momenten zoekt om even langs te komen al is t maar voor een knuffel en gewoon vraagt of ik blijf slapen en ontbijten lijkt mij niet dat t zomaar iets is, terwijl aan de andere kant hij in t begin toen we contact kregen wel zei dat het hem goed bevalt om single te zijn, maar dat zeggen ze allemaal.
Ik vind het een beetje awkward om te vragen hoe hij dit ziet omdat ik dit best opdringerig vind om te vragen. Hoe kan ik er achter komen wat hij wil?

‘‘Maar dat zeggen ze allemaal’’ ?

Nou ja, hij heeft het goed aangegeven, dat hij niet opzoek is naar een vaste relatie…
Ik zou hem gewoon een appje sturen en kijken of en hoe hij reageert.

^ als je zegt dat je het goed bevalt om single te zijn betekent niet gelijk dat je een relatie uitsluit.

Over het algemeen wel, dat is mijn ervaring tenminste.

Heey Kapsalon,

Even een vraag.

Hoelang was zijn vorige relatie?
Er wordt wel een gesproken over, dat het goed voor je is om na een relatie, de helft van de duur van die relatie single te zijn. Dus, als hij 2 jaar een relatie heeft gehad, zou hij een jaar single moeten zijn.
Het is dan aan jou om daar rekening mee te houden en hem de ruimte te geven om zijn ex los te laten en te wennen aan het idee dat hij weer alleen is.

Daarnaast, blijken mannen op de langer termijn meer last te hebben van een break-up dan vrouwen. Je zult de plaatjes vast wel hebben gezien: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/ed/2c/e1/ed2ce16c1e99a7271f8919038c56e397.jpg

Je moet met hem in gesprek gaan, over waar jullie relatie/vriendschap/friends with benefits naar toe gaat. Het kan namelijk zijn dat hij het ‘samen zijn’ mist en het daarom leuk vind om bij jou te zijn, om toch het gevoel van ‘samen zijn’ te hebben.

Zorg dat je weet waar het naartoe gaat en dat hij jou niet aan het lijntje houdt.

Veel succes

xXx Ade

Je komt er alleen achter door het te vragen. Maar ik denk dat hij alleen seks wil.

Ik heb hem gevraagd hoe hij dit ziet en of het alleen voor de seks is.
Hij gaf aan dat hij mij zeker niet alleen voor de seks ziet omdat hij mij daar te lang voor kent. Bovendien als t alleen voor de seks was zou ik ook niet vragen of je blijft slapen was zijn antwoord.
Maar hij gaf ook aan dat hij niet in is voor een relatie.
Ik ben pas een week met hem aan het afspreken dus misschien dat het te snel is om nu al te stellen dat het een relatie gaat worden.
Maar ja als het meer dan seks is en geen relatie is, wat zit er dan tussen in?

Ik denk dat hij je gebruikt voor seks. Als een jongen zegt dat hij geen relatie wil, geloof hem dan ook en zoek er niks achter. Ga niks overanalyseren en verbreek het contact

Dit. Heel cliché wat hij zegt.

Dus of je verbreekt het contact, of je stelt een fwb relatie voor.