Wat betekende die kus?

Hoi,
Ik zit met een twijfelachtig iets, misschien en hopelijk weet iemand raad…

Een paar maanden geleden ging ik opstap met 3 vriendinnnen. We kwamen 4 vrienden tegen van mijn ene vriendin die zij kent van haar sport. 2 jongens en 2 meisjes. Met 1 jongen vond ik het best wel gezellig, en heb best veel met hem gekletst. Toen mijn vriendin en ik naar huis gingen gaf hij mij een kus op m’n wang. Ik wilde hem snel een kus teruggeven op zijn wang, maar hij draaide zijn hoofd en gaf een kus op mijn mond. (ik vroeg aan m’n vriendin of hij haar ook een kus had gegeven, dit had hij dus niet gedaan.)

Een paar dagen later moest ik toch nog steeds aan hem denken… Ik heb hem toegevoegd op hyves. Maar durf hem niet te krabbelen (hij heeft mij ook niet gekrabbeld helaas).
Zou hij me nou leuk gevonden hebben? Of had hij te veel drankjes op en gaf hij gewoon een kus?? Wat moet ik doen.? ik kijk vaak even op z’n hyves en moet vaak aan hem denken… Maar ik durf geen krabbel te sturen omdat ik bang ben dat hij me niet meer kent…

Ik denk dat het voor hem gewoon een kus was, maar dat betekend niet dat er niet meer uit kan ontstaan. Krabbel hem gewoon eens :slightly_smiling_face:

Krabbel hem gewoon, en kijk wat er uit komt.
Niet geschoten is altijd mis.

niks aan toe te voegen

zou hij het niet raar vinden ineens een berichtje te krijgen van mij,…?

Tuurlijk niet, is gewoon gezellig =]

Ik krijg reacties op mn hyves van mensen die ik 5 jaar lang niet gesproken heb en daar erger ik me ook niet aan.

Nee joh!
En als hij het raar vind laat ie het wel merken en dan weet je gelijk dat hij niet een goede boy is!

Hee tanx allemaal! Ik denk dat ik echt een krabbel ga sturen! :grinning:
Ik heb een duwtje van jullie gekregen! :slightly_smiling_face: dankjewel.

Laat even weten hoe het afloopt! :]

Heb ook ooit zo’n soort kus gekregen van een jongen… Ben erachteraan gegaan, en uiteindelijk werd het m’n vriendje.
Dus, go for it (:

Laat je ook weten hoe het afloopt ? (aa)

inderdaad.
eigenlijk had je meteen actie moeten ondernemen, en niet een paar maanden later.

Dat had ik idd beter kunnen doen…
Maar ik hem hem net een berichtje gestuurd via hyves. Niet een gewone krabbel want dan kan iedereen het lezen:P
maar ik houd jullie op de hoogte hoor! :slightly_smiling_face:

Ik zou jullie even op de hoogte houden!
Hij heeft al een berichtje teruggestuurd (2 inmiddels). Hij herkende me nog en vond het leuk een bericht te krijgen :slightly_smiling_face:

nice!
zie je, niet geschoten is altjid mis he :tipping_hand_man:

leuk!
misschien wordt het nog wat ;d