wat ben je bereid een ander te vergeven?

Wat zou jij je vriendje vergeven?
voorbeeld: zou je hem vergeven als die vreemd was gegaan?

Nee!

als ie wist dat ik iets niet wilde, (bijv. pijpen ofzo) en hij me zou dwingen het wel te doen.

misschien nog een kans geven, maar toch eerst is met hem praten ofzo. Maar t hangt ook meer van de situatie af, met wie het was en hoelang dat je al samen was en of hij vaker zulke dingen doet…
(deze was nog van anne92 xD)

ik vind dat vergeven afhangt van heel veel dingen:

• hoelang je samen bent
  • hoelang het al bezig is
  • of er vaker vreemde dingen zijn
  • of die moeite doet om sorry te zeggen en ze excusses te maken
  • en wat er allemaal is gebeurd bijv. zoen/voelen/sex
    dat is ook nogal een verschil

en als je echt heel veel van iemand houd en die gene ook van jou dan zou het allemaal wel goed komen.
En kom je der samen we uit. Soms is het beter om uit elkaar te gaan en soms is een 2e kans ook voldoende.

Ik vind dus dat je maar zou niet kan zeggen: “Ja als je vreemd gaat dan is het uit hoor, en hoef ik je nooit meer te zien”. Stel dat je al 1 of langer samen bent dan ga je dat toch maar zo niet weg gooien. Logisch dat je boos en verdrietig zou zijn. Maar daar kom je ook wel weer overheen. En je laat die Bitch toch niet jou vriendje afpakken?

Over vriend vreemdgaan kan ik niet zo 123 antwoord op geven, maar de kans zal heel klein zijn.

vergeven maar nooit vergeten.

Ik ben het met Mii_Joyceee eens

Ik denk niet dat je dat zo kan zeggen, dat hangt van heel veel verschillende dingen af.

Nee.

Iedereen verdient een kans vind ik.

Ik weet het niet, verschilt per situatie etc.

Ja, ik zou hem vergeven.

Als je vriend vreemd is gegaan heeft hij de relatie al weggegooid.

Ik denk dat dat echt héél moeilijk is.
Je verstand weet dat 't niet slim is om met hem verder te gaan ('t vertrouwen is weg), maar je gevoel zegt “IK HOU ZOVEEL VAN HEM OMG!”.

Ik denk dat als ik een lange tijd samen was en héél veel voor die jongen voelde ik het zou vergeven. Maar dan zou ik stikjaloers worden - hem niet meer vertrouwen en dan zou 't wss toch nog uitgaan. :stuck_out_tongue:

ik ben vreemdgaan wel bereid te vergeven. Maar ik ben niet zo vast, om het zo maar even te zeggen. Met een ander neuken zou ik dan weer niet goed vinden, maar zoenen is nog wel te vergeven met een goed excuus.
Ik denk eigenlijk dat alles wel echt te vergeven is, ligt gewoon aan de situatie enzo.

ik probeer iedereen te vergeven… is toch wel moeilijk.
vreemdgaan, als hij berouw toont, zal ik hem vergeven :slight_smile:

Ligt aan bepaalde dingen. Zoenen zou ik nog wel kunne vergeven als ie echt laat zien dat ie er spijt van heeft. Maar echt sex ofzo zou ik niet kunnen vergeven.

Vreemdgaan,
Ja opzich wel. Maar het ligt er wel aan wie, wat hij voor haar voelt, en ect.

Maar dingen als playen of me dwingen dingen te doen die ik niet wil absoluut niet.

Ja, ik zou hem wel vergeven. Maar hij zal daarna héél erg zijn best moeten doen om het weer goed te maken en mijn vertrouwen terug te krijgen.
Maar als hij het dan nog eens doet is het over.

vergeven is vergeten en vergeten is vergeven.