Wat bedoelt hij ?

Hoiiiii,

Ik had bijna een relatie met een jongen maar toen begon hij ineens dat hij geen gevoelens had enzo. Terwijl zijn vrienden en vriendinnen allemaal tegen me zeggen dat hij heel enthousiast over mij bezig was en afspraken afzei om bij mij te zijn. Maar oke, vandaag had ik dus op facebook een status gezet (het ging over hem) :
That last kiss I’ll cherish until we meet again
And time makes it harder, I wish I could remember

En hij klikte op ‘vind ik leuk’

Weet iemand wat hij hiermee bedoelt?
Het kan een rare vraag zijn maar ja oke :grinning:

Dankje x

Sorry, Maar hoe kunnen wij nou weten wat hij op dat moment dacht dat hij daarop klikte. Maar ik zou het echt niet weten wat hij daarmee bedoelt wel en beetje raar

Begin gewoon weer met hem te praten, en als hij je hints stuurt heeft hij zich misschien bedacht.

Het is maar een status op facebook. Volgens mij zit er geen hele theorie achter… Als je wil weten of hij een relatie ziet zitten, moet je het hem op de man af vragen. Ik klik zo vaak op ‘vind ik leuk’ op Facebook, ook bij mensen die ik minder goed ken…

Precies. Wij overanalyseren alles, jongens zeggen dingen gewoon zoals ze het bedoelen.

Een vriendin van mij smste een jongen een keer in duidelijke hints dat ze hem leuk vond. Hij begreep het niet. Daar had ik het met een andere jongen over en hij zei: “Ik zou die hint als jongen ook niet snappen”.

Jongens denken niet zo als wij meiden en daar gaat het meestal mis. Ik denk dat alle hints die jongens geven meestal perongeluk gaan :’)

dat hij het leuk vind :grinning:

Ja, dat hij dat tekstje gewoon leuk vind denk ik. Of dat hij er hetzelfde over denkt…