Wat bedoelt hij ?

Meiden, ik heb even jullie hulp nodig. Ik weet dat ik deze jongen zou moeten vergeten en op zoek zou moeten naar een leuker exemplaar, maar hij zit vast in mijn hoofd. Ik zal bij het begin beginnen:

Ik vond een jongen leuk, W. Een meisje waar ik wel wat mee om ging, vond hem het jaar ervoor leuk, zij heet C. Op het eerste schoolfeest vorig jaar, hadden W. en ik het erg gezellig, een beetje te om gewoon vrienden te blijven, dacht ik. Maar nee hoor, na eerst gezellig een maandje of drie flirten, ruilt hij me op het volgende schoolfeest in voor C.! Terwijl hij haar dat jaar ervoor drie keer afwees! Ze zijn nu bijna negen maanden bij elkaar, maar ik ben nog steeds niet over hem heen. Hij is namelijk een goede vriend van me, zit bij me op school, met clusters etc. Het zou allemaal nog niet zo erg zijn, als hij me niet de hele tijd aandacht gaf. Maar dat doet hij dus wel. Hij kietelt me, knuffelt me, praat standaard tegen me op msn over allerlei dingen waar hij volgens zichzelf niet met C. over kan praten, en donderdag heeft hij me voor de grap de hele school door achterna gelopen. C. was not amused en heeft hem (volgens mij) duidelijk gemaakt dat ze dit niet zo leuk vond. ik voelde me eerst schuldig, ook omdat vriendinnen zeiden dat het van zijn kant echt heel erg gemeen is. Nu is mijn vraag;

Waarom lijkt het alsof hij met mij flirt, terwijl hij een vriendin heeft? Want als ik even met iets anders bezig ben, lebbert hij haar weer af. Ik snap hem niet meer! Wat werkt hier nou het beste?! Ik vind hem nog steeds het einde, maar toch eigenlijk ook weer niet, en het heeft toch al zo weinig zin. Wat moet ik doen?

Misschien heeft hij niet door dat dat gewoon echt niet kan.

er met hem over praten denk ik dan toch…
als jullie zon goede vrienden zijn als jij zegt moet dat geen probleem zijn

Negeer hem voortaan gewoon, geef hem geen aandacht.
Hij heeft een vriendin.

Oeh, erg lastig.

Het kan natuurlijk zijn dat W dit helemaal niet als flirten bedoelt en dat jij en C dit alleen zo oppikken, maar volgens mij flirt hij wel met je. Hoe dan ook: vergeet hem. Als dit alles vriendschappelijk is, kan je niks met hem nemen. Als het niet zo is ook niet: hij heeft een vriendin!
Ik zou wat afstandelijker op zijn mogelijke geflirt reageren en gewoon met hem omgaan zoals je met andere jongens-vrienden doet.

Goodluck iig, ik weeet het ook niet helemaal.

je zal hem toch echt moeten vergeten, hij heeft al een vriendin =)

Vergeten en een ander ‘‘zoeken’’
Dit werkt gewoon niet, misschien is het uit vriendschap? dat jij het verkeerd opvat? als ie jóu leuk vind, maakt ie het uit met C, maar aangezien ze al 9 maanden bij elkaar zijn…

Vergeten. Hij heeft een vriendin

Oeh, volgens mij is dit het geval van een jongen die van 2 walletjes eet. Als ik jou was, zou ik afstand van 'm nemen, want dit is niet eerlijk tegenover jouw vriendin. Vriendschap boven jongens! :slightly_smiling_face:

misschien ziet hij je echt als een hele goede vriendin
maar weet hij niet dat zijn gedrag niet klopt en dat het jou kwetst.
Volgens mij , als jij hem zou vertellen over je gevoelens,
zou hij echt geschockeerd zijn en het nooit verwacht hebben.
en doe een beetje afstandelijk.
dan begrijpt hij ook wel dat hij verkeerd bezig is

Thank you very much!:slight_smile: Maar ja, kon ik hem maar negeren/ afstandelijk doen. Ik vind het heel lief en jullie hebben zeker gelijk, maar W. is zeg maar echt onweerstaanbaar. Dat weet hij zelf een beetje te goed. Jullie hebben gelijk, het is een loser. Maar ja… hoe vergeet je een jongen die ondanks dat hij een losertje is, toch ook behoorlijk onweerstaanbaar blijft… In ieder geval, bedankt dat ik even mijn hart kon luchten!

Eehm, tsja, vergeten lijkt me de beste oplossing, maar dat is wel een beetje moeilijk als je hem elke dag op school ziet. Iig, hou het vriendschappelijk (raak 'm niet te veel aan enzo) en wat je ook doet: niet terugflirten!