Wat bedoelt hij?

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat een jongen van mijn klas, maar ook een vriend van mij gevoelens heeft voor mij. Maar het is niet helemaal duidelijk. De ene keer flirt hij met me en laat hij me speciaal voelen en de andere negeert hij me compleet. Soms flirt hij ook met mijn vriendin of met andere meisjes, maar ik denk dat hij dat doet om mij jaloers te maken, want hij vroeg zelfs eens of ik jaloers was en hij wil soms weten hoe ik zal reageren. Hij gedraagt zich anders als hij bij mij in de buurt is, hij haalt meer stommiteiten uit en plaagt me soms waar andere mensen bij zijn. Hij laat mij soms echt speciaal voelen en ook als er oogcontact is voel ik connectie, maar dan negeert hij me weer. Ook als hij praat met anderen, dan begint hij plots over mij… Ook als ik met hem praat heb ik wel het gevoel dat hij écht luistert…Maarja anderzijds negeert hij me soms echt express volgens mij. Of vind hij me dan toch niet zo interessant? Wat denken jullie? Ik kan er geen label op plakken.

Een ding is zeker: dit is een lastige boy! Wat ik uit je verhaal kan opmaken is dat hij je jaloers probeert te maken en dat hij je wel ziet zitten. Misschien negeert hij je soms met opzet zodat hij het niet te obvious maakt of zo.

Jaa misschien negeert hij je af en toe met opzet, zodat derest van de klas niet iets gaat denken.
& flirt hij daarbij ook nog met de andere meisjes zodat het niet zo opvalt, maar voor jou valt het duidelijk op.
Neem hem eens apart wanneer jullie een gesprek hebben samen, vraag 't hem eens