`Wat bedoelt hij?

Haaij meiden.
Mijn crush (beste vriend) is verliefd op mijn beste vriendin, en zij op hem maar ze weten niet of ze het ‘officieel’ gaan maken, dit wist ik, nadat hij mij had ‘afgewezen’, nu is zij op Snowboard Vakantie in Oostenrijk, en hadden wij Gisteren/Vannacht een PartyHardy bij mij thuis, hij kwam ook. Nou hebben we weer de hele nacht close gelezen, strelen etc. Nou zei hij deze dingen tegen mij:

-Ik was nooit zo blij als Luna (beste vriendin) hier was, Want dan zou ik niet bij jou liggen.
-Je hebt echt een zachte huid, je bent lekker warm, je hebt een zacht buikje etc.

Ook was hij de gene die naast mij kwam liggen, hij legde zijn arm om me heen, het strelen ging van lippen, tot buik, handen etc.

Wadafuq, wilt hij van me als hij de hele tijd met haar bezig is? :open_mouth:

xx

Het is van ons allebei ook een goede vriend, hij hoort ook gewoon bij ons ‘groepje’. Mijn nacht was perfect hooar :wink:. Ik lig alleen nu weer over alles na te denken… :S

Laatmaar. :wink:

ben 't met skippybal eens …

Lekker betrouwbaar en loyaal type. Ik vermoed dat hij zin had in een verzetje die avond en voor jou koos omdat hij weet dat jij hem wil en zijn vriendin niet beschikbaar was. Dat noemen we dus gebruiken.

Vraag duidelijkheid, maar pas op. Laat je vriendin niet vallen voor deze loser. Dat doet haar ontzettend veel pijn, jij krijgt er spijt van en die gozer loopt fluitend weg als hij klaar met je is.

Meid je wordt gebruikt.

Je wordt gebruikt

Het is misschien niet aardig, maar ik snap het wel hoor, als je kan lezen zag je dat er “Mijn Crush” stond. Ik snap echt wel dat je op zo’n moment zo gelukkig bent met hij doet, dat hij jou alle aandacht geeft, en die vriendin even vergeet. Bekijk het vanaf haar kant, niet alleen vanuit die vriendin en hoe gemeen het is.

Maar ik zou naar die jongen toe gaan, en uitleggen dat het niet eerlijk was tegenover je vriendin. Vertel het haar ook, dit mag voor haar geen geheim zijn, beter dat jij het verteld dan dat ze er zelf achter komt :wink: